• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Gratis Roland RD250s

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

demian

Tijdelijk lid
Lid sinds
20 januari 2003
Berichten
16.650
Ik heb hier staan een Roland RD250s stagepiano met de befaamde MKS20 klanken er in.

Van 2 toetsen moeten de contactrubbers worden vervangen, (de hoogste en laagste toets werken nu niet)

Er is iets met het volume aan de hand in combinatie met chorus en tremolo, volume is zacht tenzij je chorus aanzet, dan is het ok.

De tremolo werkt ook als een soort volume, hoe meer depth en speed hoe meer volume, de range van de tremolo lijkt veel groter te zijn dan zou moeten, van heel langzaam tot vrij snel, de beweging van de tremolo bij uitgeschakelde chorus lijkt eerder een pulse te zijn dan een sinus golf.

However en anyway, de tremolo klinkt best wel gaaf eigenlijk zoals nu.

Ik weet niet of het aan vieze faders ligt of wat anders, maar goed, de piano mag dus gratis weg.

Voor 40 euro er bij heb ik nog een superstevige aluminum flightcase.
 
Oja, ik geef de voorkeur aan iemand die er snel om kan komen, piano staat nu in de woonkamer en wilde er vlot vanaf, anders moet ik hem van de vrouw naar zolder gaan slepen.
 
Oja... op te halen in Noord Beveland, Zeeland.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top