Happy Elf feat. PabloDeMode: BAILA E.P.

PabloDeMode

Spank!
Lid sinds
26 april 2010
Berichten
3.740
Locatie
Buenos Aires
Sinds 4 juli is de release uit!!! Vier tracks, verschillende stijlen en dikke productie.
Hij is te krijgen als digitale download @itunes, juno, emusic, audiojelly, glandigomusic, bigpondmusic, etc. Als je op google zoekt daar zijn alle links naar de sites.

Happy Elf (Jeroen): Multi-instrumentalist, producer, teksten.
PabloDeMode (Pablo): Vocals, Spaanstalige tekst voor "Baila".

Veel luisterplezier! :okdan:
 
Waar kan er geluisterd worden dan?
 
Bovengenoemde sites hebben al preview-plays. Het gaat om een commerciële release dus helaas geen soundcloudlink, wel betaalbare downloads.

Volgens mij via de junodownload site of audiojelly kun je vast een uitgebreide preview beluisteren als je geïnteresserd bent. Maar alle sites hebben een preview van minstens 30 seconden.
 
gefeliciteerd met de release zak maar zegge dan
 
Ben ook wel benieuwd maar kan ook niks op je soundcloud.. alleen te koop ofzo.. komt er wat op Youtube??... Happy Elf is echt de man!! Heerlijk wat ik tot nu toe gehoord en gezien heb van hem... gefeliciteerd iig

EDIT: Shame on you :P Boelies link ook ontdekt nu..

Heb Baila, of tenminste... de muziek daarvan hier een tijdje terug aleens mogen beluisteren. 't Had van mij meer inhoud mogen hebben qua zang, iets meer uitpakken... je zingt het nu op het bijna laagste register van je stem.. maar misschien is dat bewust gedaan?? 't Is iig nog steeds een heerlijke track ;) drop zelf ook zo nu en dan wat vocals in tracks.. vind het iig super voor je dat je met Happy Elf mag werken.. toffe tracks allemaal :okdan:
 
Laatst gewijzigd:
Gefeliciteerd met jullie release :biertje:

2 Minute show vind ik wel aardig en bij de andere zitten af en toe wel aardige stukjes in.

Niet echt mijn stijl, maar dat maakt niet uit.
 
Bedankt voor de uitwisselende reacties. Ik ben gevraagd om zo laag mogelijk in te "zingen" (want de lead-off single "Baila" is meer een gesproken track, met een 70's gevoel). Dus, alles werd gedaan zoals afgesproken.

Ik hoop dat meer mensen uit andere plaatsen behalve hier de tracks mogen genieten.

Verder, ter duidelijkheid: dit is een eenmalig project in samenwerking met Happy Elf, voor commerciële doeleinden. Hij is de eigenaar van de tracks en ik zong. Wat ik op soundcloud plaats zijn er tracks van mijn solo-projecten, meestal "work in progress", "demo's" en dergelijke.

Wat betreft de zang, smaken verschillen... Dus ik begrijp dat er velen dit niets vinden, anderen zullen zeker de vier tracks "on repeat" beluisteren.
 
Mwa ja sorry hoor maar ik wil gewoon iets om op te klikken ... na zo'n verhaal kommop?
 
ok nu horende ... vette peop!
lekker heterogay hard/softcore glasbak gedoetjes
nu nog de muntjes in de gleuf douwen ;)
 
ik zit ineens aan leren broeken te denken, en dat in de zomer!
 
Back
Top