• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Klein + Hummel O96 studio monitors

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

mdv

Just Intonation
Lid sinds
12 juli 2004
Berichten
681
Locatie
Zwolle
Te koop: Mijn mooie Klein + Hummel 3 weg studio monitors.

In perfect klinkende staat!
Ongeveer een half jaar geleden naar Klein&Hummel gestuurd waar ze de speakers compleet hebben nagekeken, midden driver vervangen, nagemeten in een anechoische kamer!, en gecalibreerd hebben.
Ze zijn dus perfect vlak en eerlijk, en klinken als nieuw!
Zult nergens een O96 vinden in betere staat.

Het is verder echt een uitzonderlijk eerlijke en neutrale speaker.
10" laag, zonder bas reflex poort dus eerlijk impuls gedrag ook in de bas. (en geeft ook minder problemen met niet optimale kamer acoustiek)
Verder heel gedetailleerd en realistisch klinkend (als het een goeie opname is)
Geschikt voor het mixen en masteren van klassiek tot dance, en kunt er mee werken van heel zacht tot heel hard niveau ze blijven compleet vlak.
De opvolger van de O96 is trouwens de O410 en deze kost bijna €10.000 per paar geloof ik.

Prijs €1150,-

Zal later vandaag wat foto's plaatsen.
 
Hier de foto's:
 

Attachments

  • O96-1.jpg
    O96-1.jpg
    25,4 KB · Bekeken: 118
  • O96-2.jpg
    O96-2.jpg
    31,2 KB · Bekeken: 118
  • O96-3.jpg
    O96-3.jpg
    28,6 KB · Bekeken: 120
  • O96-4.jpg
    O96-4.jpg
    36,7 KB · Bekeken: 111
  • O96-5.jpg
    O96-5.jpg
    33,9 KB · Bekeken: 112
En nog meer foto's.
De speaker stands mag je er ook bij hebben trouwens.
 

Attachments

  • O96-6.jpg
    O96-6.jpg
    34,3 KB · Bekeken: 113
  • O96-7.jpg
    O96-7.jpg
    68,2 KB · Bekeken: 117
Oja nog vergeten te vermelden dat ik er ook de protection grills bij heb.
Zou die alleen niet gebruiken want ze zijn vlak in frequentie zonder.

Verder je niet laten misleiden door het oude uiterlijk. Het zijn modern klinkende hi-end speakers!
Hetzelfde als de K+H sound (niet sound eigenlijk, is transparant), super vlakke frequentie, minder dan 0,5% distortie, volledig gebalanceerd, beschermd tegen overload, etc, ze gaan harder dan de O300 en kosten een stuk minder ;)

Uiteraard ook welkom om ze bij me thuis te beluisteren!
 
Ok, is iets tussen gekomen waardoor ik ze snel wil verkopen.
Kan het geld goed gebruiken.

950,- euro!!

Vaste prijs.
Is een koopje voor deze geluidskwaliteit! (en het was al een koopje)

Je ziet ze soms trouwens in slechte staat op ebay Duitsland voor 900, maar geloof me die moet je eerst naar K+H sturen waar er veel werk aan moet gebeuren voor ze weer goed zijn en dan ben je een heel stuk duurder uit uiteindelijk.
 
Snap niet dat ze er nog zijn.. :)
Dit is toch geen geld voor zo'n speaker.

Kan de stands eventueel ook los verkopen.
Speakers zonder stands = 900 euro.

Bij mij thuis in Zwolle te beluisteren en op te halen, maar kan ze eventueel ook versturen, verzendkosten vallen wel mee.
 
Laatste price drop.

800 euro

Dat is 400 per speaker. Voor een 3 weg tri-amped Klein+Hummel die volledig gecheckt en geserviced is.
Moet ze helaas binnen een week verkopen anders loop ik een discount van 500 mis voor iets anders.
 
Niet meer te koop. Heb me bedacht (lang verhaal).
Was tijdelijke waanzin, ik kan toch niet zulke mooie speakers verkopen voor zo weinig geld :)
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top