NI's Vintage Compressors

Native Instruments introduceert een nieuw studio effecten bundel. De Vintage Compressors is in samenwerking met Softube geproduceerd. Ze zijn eventueel ook los verkrijgbaar, maar allemaal maken ze wel onderdeel uit van de NI's Komplete effect type. Meer hier over onderop de post.

attachment.php



De Bundle heeft een prijs van €199,- en los zijn ze te kopen voor €99,-

De Vintage Compressors zijn geschikt voor de volgende software pakketten:
Free GUITAR RIG 4 PLAYER, free KOMPLETE 7 PLAYERS, KOMPLETE 7, KOMPLETE 7 ELEMENTS, GUITAR RIG 4 PRO.
 

Attachments

  • NI_Vintage-Compressors.jpg
    NI_Vintage-Compressors.jpg
    88,2 KB · Bekeken: 47
  • NI_Vintage-Compressors_VC2A.jpg
    NI_Vintage-Compressors_VC2A.jpg
    31,2 KB · Bekeken: 45
  • NI_Vintage-Compressors_VC76.jpg
    NI_Vintage-Compressors_VC76.jpg
    31,2 KB · Bekeken: 52
  • NI_Vintage-Compressors_VC160.jpg
    NI_Vintage-Compressors_VC160.jpg
    33,3 KB · Bekeken: 53
  • vintagecomps.png
    vintagecomps.png
    408,2 KB · Bekeken: 50
Laatst gewijzigd:
Rebrand van Softtube (niet helemaal want ze draaien in de Guitar Rig engine dus er zijn wel degelijk wat aanpassingen gedaan) en voor het geld wellicht best een mooi product.

In ieder geval goedkoper dan bij Softube zelf.

Eneuh, geen nieuwe synth? Reaktor heeft pas nog een mooie update gehad dus je kunt zelf een mooie synth maken (er is niet echt een argument te maken dat reaktor daar niet goed genoeg voor is want Razor is immers ook direct in reaktor gemaakt. ;))

Iedereen wil altijd maar nieuwe synths.
 
wat is er nou leuk aan algo's? i.d.d. Meer (echte) compressors
 
Rebrand van Softtube (niet helemaal want ze draaien in de Guitar Rig engine dus er zijn wel degelijk wat aanpassingen gedaan) en voor het geld wellicht best een mooi product.

In ieder geval goedkoper dan bij Softube zelf.

Nieuw ontwikkelde models, deze zijn niet via Softube te koop. Helaas eigenlijk, ik hou niet van GR...
 
Ben ook erg benieuwd, is kijken bij NI of er een demo is..
 
Laat native instruments eerst maar eens hun customer support verbeteren. Ik zit al bijna een week te wachten op een antwoord over mijn licenties van Komplete7. :frons:
Erg slecht! :kont:
 
Back
Top