TR-606 laten modden of Acidlab Miami kopen?

ja, ook een leuke bak, maar ja, 2 kanaaltjes maar, wel een te brute kick, mits je hem op de juiste manier triggert. Ik heb die van mij helaas een tijd geleden weg gedaan, er moest een nieuwe 808 komen. Soms moet je helaas keuzes maken :(
 
Ben het niet geheel eens met alle reakties hier.

Jomox zuigt in het geheel niet. Bijvoorbeeld de 888 is een geweldige drummachine, verwacht alleen geen 808 sounds.
Een gemodde 606 is een beest van een apparaat. de feel ven de 606 is misschien nog wel beter dan die van een 808. 606 gemod is wel degelijk bruikbaar voor van alles en nog wat. Maar wederom; verwacht geen 808.

Zelf heb ik ook lang op een 808 gegeild maar de prijs vind ik tegenwoordig van de gekke. Je kan voor hetzelfde geld een 888 + gemodde 606 kopen en dan heb je 1000 keer meer mogelijkheden. Probeer je niet blind te staren op de 808. Het is een supertof apparaat maar echt niet het einde van alles.
 
Jammer van de lage kwaliteit van het filmpje, maar dit klinkt toch wel heel lekker




De toms op de 606 kunnen eigenlijk ook wel een soort pitch mod gebruiken vind ik, je hoort ze nooit zo goed vind ik en toch nemen ze een flinke hap uit de mix weg (bij een ongemodde 606 bedoel ik).
 
Back
Top