• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

roland mutron dbx moog doepfer arp solus etc

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
G

Guest

Guest
Roland chorus echo RE301 met 5 nieuwe tapeloops, eentje ligt er net op.
welbekend. chorus, spring reverb en tape delay. zeer mooi en geen gekraak - werkt perfect,
beetje bibber bij de las in de tape. €575

Roland MKS80 rev 5, zeer mooi en in prima staat. net nagekeken. zonder programmer maar die komt ook nog wel eens los voorbij, maar natuurlijk mooi als je al een rev4 hebt met programmer.
eerlijk gezegd heb ik me er nooit in verdiept of daar een alternatief voor is, in de vorm van template voor midi controller, of via software editor of zo. erg mooi analoog klinkende veelzijdige allround vintage synth. €975

Mutron Phasor - werkt perfect, zeer mooi, lekkere muzikale phaser, niet te vergelijken met multi-fx of digitaal. het echte vintage geluid. 110v maar inclusief nieuwe omvormer naar 220v. €200

Doepfer Regelwerk, paar krasjes, maar niet heel storend, en hij werkt zoals het hoort. 8 track midi analog step sequencer met voor elke track cv/gate én midi uit! 2 x midi in/uit, dinsync, 8x cv/gate.
€400

DBX 274 Project 1 noisegate expander, ik heb m niet meer nodig, maar hij deed bij mij prima wat ie moest doen, 4 x noisegate is toch handig bij oude herriemakers €100

Moog Micromoog originele manuals, eentje in het Duits, misschien leuk voor de enkele oosterbuur die hier rondhangt? en een origineel 'preliminary manual', ooit van James B. Hold geweest en dat klinkt eigenlijk nog mooier dan Johnny B Goode €25

Pearl DM150 microfoon, ik krijg er alleen geluid uit als ik m via de gitaarinput op mijn hd-recorder aansluit. deze moet dus flink opgepept worden. geen idee hoe zoiets moet en of dat wel klopt. wel leuk vintage ding, compleet in doosje €25

Moog Polymoog, de laatste onderdelen die ik nog overheb van een ritueel geslachte polymoog (zonder verdoving): 3 x moederbord, met een stuk of 10 polycom kaartjes €100

Arp Solus, net helemaal opgeknapt (was kapot en niet zo mooi) ziet er nu weer heel fraai uit en werkt perfect. zeldzaam, een beetje tussen Axxe en Odyssey in, maar toch meer Odyssey zou ik zeggen. doorstaat ie de vergelijking met bv een Korg MS20? ik dacht het wel. en bovendien komt ie niet elke week voorbij. €1250

hier alvast enkele foto's. de rest volgt...
 

Attachments

  • DSC03861.jpg
    DSC03861.jpg
    88,5 KB · Bekeken: 128
  • DSC03864.jpg
    DSC03864.jpg
    63,5 KB · Bekeken: 103
  • DSC03868.jpg
    DSC03868.jpg
    64,6 KB · Bekeken: 104
  • DSC03875.jpg
    DSC03875.jpg
    67,6 KB · Bekeken: 99
  • DSC03881.jpg
    DSC03881.jpg
    74,4 KB · Bekeken: 102
re301 en polymoog parts verkocht

mks80 gereserveerd
regelwerk gereserveerd

rest is er nog
 
Bericht door een moderator:
Ondanks de reserveringen en verkochte zaken, a.u.b. niet te vaak schoppen. 1 x per 3 dagen is de regel i.p.v. 3 x per 1 dag. Alvast bedankt. Zie ook de marktplaats-FAQ voor meer info.
 
ok. sorry - was niet de bedoeling om te schoppen, maar weg = weg.
ik spaar de reserveringen en zo voortaan ook op tot 3 dagen. sorry.
 
Mutron Phasor - werkt perfect, zeer mooi, lekkere muzikale phaser, niet te vergelijken met multi-fx of digitaal. het echte vintage geluid. 110v maar inclusief nieuwe omvormer naar 220v. €200

DBX 274 Project 1 noisegate expander, ik heb m niet meer nodig, maar hij deed bij mij prima wat ie moest doen, 4 x noisegate is toch handig bij oude herriemakers €100

Moog Micromoog originele manuals, eentje in het Duits, misschien leuk voor de enkele oosterbuur die hier rondhangt? en een origineel 'preliminary manual', ooit van James B. Hold geweest en dat klinkt eigenlijk nog mooier dan Johnny B Goode €25

Pearl DM150 microfoon, ik krijg er alleen geluid uit als ik m via de gitaarinput op mijn hd-recorder aansluit. deze moet dus flink opgepept worden. geen idee hoe zoiets moet en of dat wel klopt. wel leuk vintage ding, compleet in doosje €25

Arp Solus, net helemaal opgeknapt (was kapot en niet zo mooi) ziet er nu weer heel fraai uit en werkt perfect. zeldzaam, een beetje tussen Axxe en Odyssey in, maar toch meer Odyssey zou ik zeggen. doorstaat ie de vergelijking met bv een Korg MS20? ik dacht het wel. en bovendien komt ie niet elke week voorbij. €1250

mks80, re301, polymoog parts en regelwerk verkocht.

hier nog wat foto's van de Solus....
 

Attachments

  • DSC03892.jpg
    DSC03892.jpg
    61,6 KB · Bekeken: 98
  • DSC03894.jpg
    DSC03894.jpg
    71,2 KB · Bekeken: 103
  • DSC03895.jpg
    DSC03895.jpg
    70 KB · Bekeken: 102
  • DSC03897.jpg
    DSC03897.jpg
    72,7 KB · Bekeken: 105
  • DSC03899.jpg
    DSC03899.jpg
    71,4 KB · Bekeken: 100
:slotje:

mag hier een slot op moderator? bedankt.

na 850 keer bekeken te zijn, toch maar stilletjes ervan uitgaan dat wat hier te koop staat niet interessant is voor de forumleden.

heb ook nog een arp odyssey mk2 met moog filter trouwens, maar als een solus al niet wil, dan durf ik er niet aan te denken hoe hard er met een odyssey geleurd moet worden. ;)

komkommertijd waarschijnlijk. dan hou ik het zelf maar.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top