JUP6 450€

Hij is volledig werken dus dan is het niet duur :)

De synth is in uitstekende staat en volledig werken.

Alle schuiven en potten zijn vervangen en het heeft ook een nieuwe batterij voorzien - alle door de legende dat James Walker is.

Gelieve mij te contacteren voor meer informatie.

Duidelijk...

2dehands heeft een optie om automatisch te vertalen van FR naar NL, dus dat zegt op zich niks.

Maarrrrrr iemand die wel James Walker bij naam noemt en dan toch een belachelijke prijs vraagt? Ik zeg frrrraud!

En lid sinds vandaag en allemaal topspul heel goedkoop aanbieden...ik zeg bedrieger!

Wacht maar op het email reply dat deze politieagent terug naar Spanje is gaan wonen en the package met een mooie parcel service en money transfer via zijn postal agent vlot bij jou zal krijgen.

En jawel hoor: zijn marantz model 7 staat ook op craigslist UK.

Kielhalen die gast!

Ik heb een poos terug een Prophet 5 zien staan op 2dehands van een verkoper uit dezelfde gemeente. Even vage beschrijving + info. Die P5 stond ook veel te laag geprijsd (1250 ofzo). Toeval?

toeval bestaat niet wsl ...
en als de prijs ongelooflijk is dan moet je het zeker niet geloven ...
(ik heb nochtans zo al wel eens voor belachelijke prijs, geweldige synth opgehaald bij eerste eigenaar die rommel weg wou)

ik heb zo eens een synth kunnen kopen omdat iedereen door de prijs dacht dat het toch fake was.

Nu was dat geen synth die duizenden euro's waard is hoor, veel goedkoper ding maar ik had hem toch aan halve prijs (marktwaarde). :)

ik heb zo eens een synth kunnen kopen omdat iedereen door de prijs dacht dat het toch fake was.

Nu was dat geen synth die duizenden euro's waard is hoor, veel goedkoper ding maar ik had hem toch aan halve prijs (marktwaarde). :)

Die poly 800?

ik heb geen poly 800 en nooit gehad, dus neen. Wel juiste merk. :) Synthje dat hier nooit meer weggaat. Mijn inie minie lovely minikorg. (nog altijd een paar honderd euro voor betaald hoor, voor nog minder zou ik een schuldgevoel krijgen)

Ja hoor!

Alessandro Johnson to me
show details 12:46 PM (10 minutes ago)

Hi,

My Roland is in great condition,no problems,damages or hidden defects and my best price it`s 450.00 EURO.
I am selling it because i have just moved and i need the money
urgently in order to arrange the new place with my family.
I was forced to move with my job to Rome-Italy, where I am in the present.
So this is what i suggest, i think this is the best and safest way for the two of us.
I will support all the shipping taxes.Obviously we need a safe way to complete this deal that will allow us to make sure we receive what we are after.
I have found a way for us to complete the deal safely and fast! I can include a 4 days test period !
The solution is provided by a international shipping company DHL (www.dhl.com).
If you want to know more about how to make this deal work please get back to me and i will send you the details step by step.

I will be waiting for your email.
Best Regards.

kunnen die ezels nu niet gewoon deftig iets neertypen? Kwestie van geloofwaardig over te komen.. Ik gun ze het niet hoor :D

kunnen die ezels nu niet gewoon deftig iets neertypen?
Moeten die ezels altijd (meelijwekkend) uitleg geven waarom ze iets verkopen? Het zal wel rendabel zijn, er is blijkbaar altijd wel iemand die erin trapt.

Heb hem teruggemaild dat ik volgende week in Italië zit en de synth graag kom ophalen en cash betaal, benieuwd hoe hij zich daar een weg uit gaat bullshitten!

De deal klinkt steeds beter!
Hi,

First I will need your shipping information (i.e. name and address).With this info, I will go to a DHL Location send the item to your name and address provided. DHL will inspect the package and all the legal papers. As soon as the item is in DHL custody, you will receive a notification from them. After that, you will make the payment for the item to DHL AGENT, and send the payment information to DHL for verification. DHL will verify the payment information, and if everything is in order, they will deliver the product to your door step, and you will verify that everything is as supposed. You will inform DHL that everything is in order, and they will release the payment to me. If by any reason, you will not be satisfied with the package, you will return the product to DHL with no expense!

I will be waiting for your email.
Best Regards.

en je mag hem ook eerst 4 dagen uitproberen?
geweldig toch dat er zoveel eerlijke mensen zijn.

Back