Efteling meeting 07-08-2003

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ehh, een 'vrije' dag mag wel ingetrokken worden t.a.t.

maar goed, lullig man van je ruit. Doet me weer denken aan m'n collegaatje uit Rotterdam zuid. moet ik nog meer zeggen? ook al tig keer z'n ruit eruit/deur ontwricht. De laatste keer hebben ze , jawel, 1 pot pindakaas uit z'n auto gestolen.... :confused: Whoooow vette buit hè. Oja, ze worden steeds brutaler ook, bij deze jongen zijn ze zelfs binnen geweest s'nachts en hebben z'n papieren, autosleutels, reservesleutels (die zich in de jaszak van z'n vriendin bevonden) , gewoon meegenomen + de auto uiteraard. En dat terwijl ze lagen te slapen en de hond -die normaal als de brandweer gaat als er iemand binnekomt- heeft geen kick gegeven..... tsja wat doe je daar tegen?

btw, Bambam jij houdt wel bij wie er allemaal komen tot op de dag ervoor? anders staan we dadelijk te wachten op iemand die niet komt, of we gaan naar binnen terwijl er nog wel iemand komt... :D allebei lullig
 
Origineel geplaatst door Sander02
Ehh, een 'vrije' dag mag wel ingetrokken worden t.a.t.

maar goed, lullig man van je ruit. Doet me weer denken aan m'n collegaatje uit Rotterdam zuid. moet ik nog meer zeggen? maar goed, ook al tig keer z'n ruit eruit/deur ontwricht. De laatste keer hebben ze , jawel, 1 pot pindakaas uit z'n auto gestolen.... :confused: Whoooow vette buit hè. Oja, ze worden steeds brutaler ook, bij deze jongen zijn ze zelfs binnen geweest s'nachts en hebben z'n papieren, autosleutels, reservesleutels (die zich in de jaszak van z'n vriendin bevonden) , gewoon meegenomen + de auto uiteraard. En dat terwijl ze lagen te slapen en de hond -die normaal als de brandweer gaat als er iemand binnekomt- heeft geen kick gegeven..... tsja wat doe je daar tegen?

daarvoor gooi ik ook wel een ruit in als het moet, lekker man pindakaas
 
Re: Helaaszzz...

Re: Helaaszzz...

Origineel geplaatst door foxenberg
Misschien dat ik er donderdag anders over denk en kom ik toch, maar nu lijkt het allemaal ff heel erg tegen te zitten!

Een droeve Fox. =(

Erg rot voor jouw en je vriendin. Nou ja, toch nog lol gehad in Artis dan he.

Soms zit het tegen.
En soms zit het nog meer tegen.

Begin van het jaar ongeveer hetzelfde meegemaakt. De volgende dag al weer een nieuwe ruit maar nog geen autoradio gescoord.

En mocht je toch nog komen, het gaat zeker nog gezellig worden dan. :)
 
Re: Helaaszzz...

Re: Helaaszzz...

Origineel geplaatst door foxenberg
Moet ik afzeggen voor de Efteling-meeting. Maar wel met een meer dan legitieme reden;

Ben vandaag met een vriendinnetje naar Artis geweest en kom terug -na beestjes kijken- bij mijn auto. En nu komt het: allebei mijn portierruiten ingeslagen en mijn radio weg + 10 ceedees. Ben naar Carglass geweest en ze hebben noodruitjes geplaats. Aangezien ik een cabrio heb, wordt in- en uitstappen (met de noodraampjes) heel problematisch (plakband en kit aan het dak vast). Donderdag om 12.00 uur(de dag van de meeting) worden mijn nieuwe ramen geplaatst, wat me dus een aardige som geld gaat kosten... Je begrijpt dus wel dat ik, buiten het feit dat het onmogelijk is om donderdag met de auto af te reizen, geen zin heb om donderdag na 12'en naar de Efteling te komen en feest te vieren. Misschien dat ik er donderdag anders over denk en kom ik toch, maar nu lijkt het allemaal ff heel erg tegen te zitten!

Een droeve Fox. =(

ff offtopic, maar wel toevallig dat dit weekend mijn auto dus ook is opengebroken vlakbij Artis: d.w.z. direct bij Artis om de hoek. Dezelfde dag zelfs: zondag toch? Stelletje godvergeten K..... junks. Zullen die dag wel de hele buurt uitgekamd hebben.

Het klotigste is nog dat de schade aan de auto 20x meer kost dan dat die radio van mij ooit zal opleveren :[

Anyways: sterkte Fox! I know how you feel.

En the rest of you: VEEL PLEZIER MORGEN. In gedachte ben ik bij jullie.
:peukie:
 
Origineel geplaatst door foxenberg
hey Short,

Stond je ook op het 'parkeerterrein' (zet ik ff tussen haakjes, want het is de naam niet waardig) van de Artis dan?? Tegen een uur of vijf zondagmiddag kwam ik erachter.

Fox.

Nee, ik stond in een straat vlak om de hoek van de hoofdingang. En kwam er rond 13:00 uur achter dat mijn raam was ingetikt. Stelletje K.... Heb je aangifte gedaan eigenlijk? ik niet, namelijk. Maar als ze meer auto's hebben opengebroken, wellicht dat de politie er dan mee bezig is...

(Lekker on-topic dit, he? ;) )
 
Origineel geplaatst door shortwave
Heb je aangifte gedaan eigenlijk? ik niet, namelijk. Maar als ze meer auto's hebben opengebroken, wellicht dat de politie er dan mee bezig is...

uhuh...

In welk paradijs ben jij geboren? :D

"Police? Sure, they're working in shifts just to find em.." (om even een stukje te quoten uit 'The Big Lebowski', wanneer zijn auto is gestolen)

Arv
 
Origineel geplaatst door foxenberg
Ja, ik heb aangifte gedaan. En met mij nog een stuk of 8 andere gedupeerden (het hele parkeerterrein was bijna opengebroken). Dus volgens mij kun je het ook nog wel aangeven.

Moet ik miscchien maar ff doen. Niet dat ze er veel aan hebben, want vingerafdrukken heb ik natuurlijk al lang bedoezeld.... Nou ja, en of die gasten ooit pakken (als ze er al wat aan doen...) Dan weet ik nog wel een paar leuke taakstraffen ;)

En nu ga ik maar es een nieuwe autoradio aanschaffen. Want in dit "paradijselijke" landje kan dat gewoon tot 22:00 uur. :)

.... En heb ik keuze uit 250 modellen :confused:
 
Nou ja, gewoon geen autoradio of andere meuk in je auto hebben.

Waar ik elke dag nu m'n auto neerzet weet ik zeker dattie gekraakt wordt als er wel een autoradio in zou zitten.

Als ik al die hoopjes glas daar zie liggen dan vraag ik me af hoeveel van die dingen een junk per dag moet gappen om zo'n ding te kunnen blijven doen.


Nee dan is een synthverslaving heel wat socialer. :)
 
Origineel geplaatst door fuse
Nee dan is een synthverslaving heel wat socialer. :)


:confused: Waarom gaan we dan naar de Efteling ?
Toch niet om daar in het Sprookjesbos te gaan wandelen toch ?
Ik bedoel er staan daar zoveel auto's met autoradio's weet je hoeveel Synths we daarvoor hebben ! 8o)
 
Origineel geplaatst door shortwave
Nee, ik stond in een straat vlak om de hoek van de hoofdingang. En kwam er rond 13:00 uur achter dat mijn raam was ingetikt. Stelletje K.... Heb je aangifte gedaan eigenlijk? ik niet, namelijk. Maar als ze meer auto's hebben opengebroken, wellicht dat de politie er dan mee bezig is...

(Lekker on-topic dit, he? ;) )

Om je even wakker te schudden... Mijn wagen is meermalen bekrast. In het ergste geval kon de complete motorkap overgespoten worden. Heb 1.5 uur moeten wachten op het politiebureau. Wordt door een vrouwtje geholpen die een hele lap tekst op een ouderwets typemachinetje intikt (dacht dat dat alleen in films voorkwam). Vervolgens loopt ze nog mee naar de auto om te zien hoe erg hij er aan toe is.
Ik krijg dus hoop dat ze er wat mee gaan doen, maar nee. "Het is alleen voor de statistieken meneer, het spijt me..."
Maw, ze doen er geen kut mee. 2.5 uur later kom je er dus achter dat je voor niets naar het bureau bent gegaan. Stel dat ik de dader zelf had gepakt en een knal had uitgedeeld hadden ze me waarschijnlijk levenslang gegeven ook! :bekdicht:

Dus radio gejat? Pech gehad. Wees blij dat die junk jou niet heeft gepakt....
 
Heren,

Ik ben er helaas niet bij morgen (nee, geen afzegging, ik wist dat de datum onmogelijk zou zijn voor mij) maar ik wens jullie allemaal een te gekke dag !
 
Jaaaaaaa, ik heb er ook zin.

Ik krijg niet zo gauw een dag verlof van de heren doktoren, maar dit is goed voor me zeggen ze.
En tsja, dan kom ik ook weer eens een dagje buiten de hekken he.
Eindelijk eens een dagje zonder electroshocks enzo. :)
 
Tjajajaja nog 1 nachtje :Z en dan is het zover!!!!!




Ik heb er ECHT zin in !!
 
Hier stem ik mee in:

Origineel geplaatst door conso
Heren, Ik ben er helaas niet bij morgen (nee, geen afzegging, ik wist dat de datum onmogelijk zou zijn voor mij) maar ik wens jullie allemaal een te gekke dag !

@Fuse: Lol!! :D
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top