Everybody Loves The Sunshine (Subgroover Remix)

Subgroover

Zweet spot
Lid sinds
6 mei 2004
Berichten
2.685
Locatie
Klopt
Yess,

Weer een nieuwe release met een remix van mij in het pakket.

RITMO PLAYAZ - EVERYBODY LOVES THE SUNSHINE (SUBGROOVER EXTENDED REMIX)
http://soundcloud.com/subgroover/ritmo-playaz-everybody-loves

Ik kon niet wachten om deze te plaatsen, ben erg benieuwd naar de reacties! :okdan:
 
Ik vind het zeer professioneel klinken (niet mijn ding, maar wel knap :okdan:)
Ik vind alleen de vocalen niet echt passen, maar nu ik even wat remixen van dit nummer van anderen hoorde vond ik het daar nog erger eigenlijk. Dat vind ik wel zonde, maar dat ligt misschien ook meer aan het origineel (vocal is toch vaak het element dat over genomen wordt in remix).

Is het origineel ergens te horen, ter vergelijking?
(.. weet niet of ik dat moet vragen omdat ik nogal gesteld ben op Roy Ayers)
 
Hij distort flink in het hoog, luister maar eens op een laptop, is wel jammer, kan je een stukje WAV posten? kijken of dat beter is?
 
ben benieuwd hoe hoog deze gaat staan in beatport...zou zomaer een nummer 1 kunnen worden.

idd ibiza in een notedoppie!
lekker!:okdan:
 
Thnx! Tja je houdt er van of niet :)
Het origineel is natuurlijk wel erg lekker idd!

Ja Soundcloud verkloot op een of andere manier het hoog een beetje.
Hierbij de mp3 van de radio knip.
 

Attachments

  • Ritmo Playaz - Everybody Loves The Sunshine (Subgroover Edit).mp3
    8,1 MB · Bekeken: 69
Jesus hoe kan je een nummer vernaggelen, of wacht even het is niet gebaseerd op Roy Ayers

toch
 
stuk beter i.d.d. schrok al, lekkere track hoor, supergroover
 
Jesus hoe kan je een nummer vernaggelen, of wacht even het is niet gebaseerd op Roy Ayers
toch

Dat was eenbeetje mijn reactie, als het een remix van van Ayers (of cover daarvan ) zou zijn vind ik het jammer. Maar als track op zich vind ik dit zeker een knappe prestatie (-vocals)!

Daarom ben ik zo benieuwd naar het origineel van die Ritmo Playaz. Dan hebben we een beetje een idee hoe waar Subgroover mee heeft gewerkt. :)

Echte kritiek kan ik verder niet geven want ik doe het Subgroover niet na :kroon:
 
Niemand die hoort dat het zwaar overstuurt is en veels te veel compressie?

Heb daardoor ook niet afgeluisterd sorry :(
 
Ik kan er slecht tegen, die compressie doet pijn aan m'n oren. Maar dat doet qua mix 99% van de nummers in dit genre, dus 't zal wel kloppen. In die zin vind ik ook dat Subgroover het goed doet; die maakt genre nummers en doet dat perfect en dat is mooi. Aan mij is 't niet besteed, ik hoor liever Roy Ayers Ubiquity's versie... Dat moet pas lekker zijn, om die op zo'n Ibiza feestje plots te horen :D

 
Helemaal niet slecht.. klinkt goed.. mooie opbouw.. blijft boeien.. compressie verhaal ben ik eens... maar tegenwoordig.. ;)
Doet t vast goed op de floor.. Lekkere remix!

Edit: Alleen van waar de extensie van je main break?
 
Edit: Alleen van waar de extensie van je main break?

Had ik zin in. Dan denkt iedereen; nu komt het! En dan moet je nog lekker even wachten... 8~

Iets te veel compressie op de eindmix idd. Ben ik het mee eens!
 
Goed gedaan, vind het een lekkere track/rmx :okdan:
 
:) lekker zomers plaatje.

Niet super origineel, maar dat hoeft ook niet altijd, vind ik.


En zoals 6 al min of meer zegt: gelukkig geen dubstep!
 
niet mijn ding en muzikaal totaal niks nieuws onder de zon, maar snap dat je zo'n plaat op ibiza kan draaien.
toch moet ik nageven dat er aandacht aan besteedt is, je weet wel wat je doet en hoe je een dansplaat moet maken.

Die Roy Ayers versie is baas
 
Had ik zin in. Dan denkt iedereen; nu komt het! En dan moet je nog lekker even wachten... 8~

Iets te veel compressie op de eindmix idd. Ben ik het mee eens!

zou hem ietsjes losser maken idd, hij klinkt me iets te drukkend
 
Back
Top