• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Studioruimte in Hilversum ter overname

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

jdieks

Ouwe rot
Lid sinds
12 augustus 2007
Berichten
925
Locatie
Hilversum
In overleg met Hilltree heb ik besloten dat dit de beste plek is voor deze topic :)

Afijn, Ik ga def. naar Amsterdam verhuizen en dat betekent dat de studioruimte die ik in Hilversum heb vrijkomt. Ik zit alleen nog een jaar aan het contract vast, dus ik zoek een andere huurder die de ruimte van me over wil nemen. Het is 5 min lopen van centraal station, grenzend aan het winkelcentrum. Ook 5 min lopen van de HKU trouwens.

Voordat het pand als apparte units verhuurd werd zat er een productie bedrijf, dus akoestisch is de ruimte al best in orde.

Verder zitten er in het pand meerdere studios en andere media bedrijven.

De ruimte is 40m2, het grenst aan een gezamelijke zithoek/wachtruimte. Verder zit er nog een gezamelijke kuiken en natuurlijk een WC in het pand.

De kosten:
466,70 ex. btw per maand voor de huur (electra en water inbegrepen)
25 Euro per maand "service kosten"
Eenmalig 250 euro voor een parkeerplek. (krijg je de sluitel van een paaltje).

Verder krijg je van mij de akoestische panelen er gratis bij.

Kortom, de ideale plek om een zaak te beginnen of om van je buren af te zijn :) Voor dit geld krijg je het nergens beter...

Foto's:

IMAG0197.jpg

IMAG0198.jpg

IMAG0199.jpg

IMAG0200.jpg

IMAG0202.jpg


De gang:

IMAG0204.jpg

IMAG0206.jpg

IMAG0209.jpg
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top