Vrijdag 16mei Sendex Alphen a/d Rijn

sander

_
Lid sinds
17 juli 2001
Berichten
8.398
Locatie
Alphen a/d Rijn
Het Kasteel zal 16 mei a.s. iets eerder open zijn dan normaal, want op NAKED draaien we de eerste anderhalf uur in de kleine zaal korte films, animaties en clips, waaronder materiaal van Chris Cunningham (o.a. verantwoordelijk voor de clip van 'Windowlicker'), de zeer gedetailleerde 3D animatie van Autechre's laatste clip 'Gantz Graf', een deel uit de nieuwe manga-serie 'Ghost in the Shell' en een korte film van Alphenaar Reinout van Schie. Na de laaste film wordt het witte doek overgedragen aan VJ Patrick de Vries en zal Paul Deluxe een set draaien met o.a. hiphop, electro en alles wat maar funky is, bijgestaan door Damasio. Ondertussen wordt vanaf ongeveer 11 uur in de grote zaal voor de liefhebber van electronische muziek de meest uiteenlopende muziekstijlen gedraaid, van pioniers Kraftwerk tot en met electronisch muziekgenie en zelf-uitgeroepen popidool Aphex Twin. Ook hier wordt naast muziek ook veel aandacht besteed aan de begeleidende beelden. Beide zalen worden zo ingericht dat je er zowel kan dansen als op je gemak zitten luisteren en aanschouwen. Verspreid over de avond kun je tussen de DJ-sets door een aantal live optredens verwachten van Alphense musici Sendex, Wires, D.Sensitized en Damasio (onder voorbehoud).

Vergeet trouwens niet de flyer te bewaren, je krijgt er korting mee op de entreeprijs. Ook krijgen de eerste 25 bezoekers een gratis mix-cd!
meer info http://www.defekt.nl/naked/
http://www.hetkasteel.nl/
 
Ik ben vanavond in Leiden, dus ik hoop dat ik m'n vriendin meekrijg om ff lekker te zwingen ben ik van de partij!

Suxes iig!
 
Have Succes & Fun Y'all!!! :okdan:
 
Bedankt voor de succeswensen en relax dat je het cool vondt Bobaphat.

Ik zelf zat natuurlijk weer te balen want er ging weerr redelijk wat fout.
De opname is goed gelukt geloof ik.

Wat fout ging:

Ik begin op 122 BPM, dan naar 125bpm en op het laatst 128bpm.
En grote eikel dat ik ben, vergeet ik over te schakelen naar 128bpm.
Dus de audio loops liepen niet goed meer.(midi natuurlijk wel) Ik snap te het alleen op dat moment niet.
Kwam er pas later achter. 1 Nummer dus grotendeels verpest. :(

Verder weer het normale probleem, geluiden vergeten uit te zetten.
Dus een cowbell die al 10 minten aanstaat enzo. je hoort het soms op
een gegeven moment gewoon niet meer. Ik ben ook zo druk bezig.

Over een week of 3 een herkansiing in dezelfde zaal.
 
hey uhm van bpm wisselen kan ook met midi.......
Misschien heb je hier wat aan :D
 
Back
Top