exs24 logic 9.x samples vinden please!

bobaphat

Ouwe rot
Lid sinds
19 Maart 2002
Berichten
3.265
In logic 8 zocht exs automatisch de samples van de harddisc.
Nu met een gloednieuwe macbook pro snow en 9.x zoekt exs niet meer naar samples.
Ik start logic op, en krijg alleen een popup dat exs die samples niet kan vinden terwijl dat spul startklaar staat in een mappie.


Hoe kan ik exs die samples laten zoeken?


vreselijk dat je het hier nog over moet hebben in 2011, gaar
 
Bij mij doet die dat wel gewoon automatisch in logic 9. Heel vreemd dit. Ik heb zelfs de samples op een 2e harde schijf staan en daar vind die ze nog gewoon op. (heb het hier dan over mijn eigen gemaakte exs banks). Misschien Logic opnieuw installeren?
 
Sterker nog, vorig jaar alle EXS banken en samples klakkeloos overgezet van Logic 5 op PC naar Logic 9 op Mac. En hop, alles in een keer gevonden!
 
heb je logic compleet nieuw geistalleerd, of heb je mapjes op je hd gezet met content, alleen logic geinstalleerd (dus niet de content), en vervolgens alle samples weer naar je hd gekopieerd?

staat het wel in het juiste mappie?
 
Wanneer je samples importeert dan komt er een kopie in deze folder te staan...

user/Library/Application Support/Logic/Sampler Instruments

Dus als op een schone install, de gebruikte samples in een project, niet in deze folder staan gaat exs ze niet vinden... Denk ik.. ;)

Kwestie van de bovenstaande map van je vorige mac kopieren naar de nieuwe..
 
Laatst gewijzigd:
zelfs midden in de song raakt ie samples kwijt nu. Er zit duidelijk iets niet goed ergens.
Ik gooi het hele zwikkie eraf en begin opnieuw,
 
Back
Top