Controller voor VST plugins?

HansMs

Stamgast
Lid sinds
31 Maart 2011
Berichten
146
Ik ben nieuw wat betreft de VST plugins, maar heb al leuke freeware synths gevonden. Maar ik zoek iets waardoor je de knoppen ook kan bedienen met een kastje zodat je de knoppen kan toewijzen, net als in het analoge tijdperk. Zal ongetwijfeld kunnen, dus niet allemaal lachen :dubbel:, ben tenslotte de man van hardware. Maar heb nu de PC her ondekt zullen we maar zeggen. Had nog een leuke acer 20inch laptop staan, vandaar. En heb het nu eindelijk aan de praat zonder een te lange latency. Dus realtime in spelen is eindelijk te doen.

Ik wil weer een beetje muziek gaan maken zoals tangerine dream en klaus....
V/d week nog wat vinyl van deze jongens gekocht, helemaal top....:okdan:

Op mijn motif XS8 kan ik wel de freq en res bedienen met de knoppen op de XS....bij diverse plugins.

Alle hulp is welkom, wat is goeie hardware om de vst plugins te bedienen?

http://www.behringer.com/EN/Products/BCR2000.aspx
Is dit wat? Kan je daar ook bv een jv-2080 mee editen, dat zou helemaal top zijn.



thx
gr,
Hansm.
 
Kijk eens naar de Novation ReMOTE SL producten, daar zit namelijk erg mooie software bij (Automap) die het toewijzen van functies aan knoppen erg makkelijk maakt.
 
Ik wil weer een beetje muziek gaan maken zoals tangerine dream en klaus....
V/d week nog wat vinyl van deze jongens gekocht, helemaal top....:okdan:


Klaus Schulze :halleluja
 
Die Behringer controller gaat zijn werk wel doen denk ik. :)
Zelf gebruik ik een Nanokontrol van Korg! Heel klein, heel basic, maar het kost immers maar een dikke 50 euro.

Novation heeft ook erg leuke controllers!
SL MK2:

novation_slmk2_pr.jpg
 
Bedankt voor alle reacties, denk wel dat ik er uit ben, denk dat ik de behringer koop, leuke prijs om in het vst wereldje te stappen, ben benieuwd of ik de JV-2080 ook hiermee aan kan sturen, daar kan wel een leuke sound uitkomen , maar teveel parameters.

thx,

gr
HansM.
 
Back
Top