Diepe Minimale organische Techno track :D

yann_

Ingeburgerd
Lid sinds
26 juli 2007
Berichten
55
nummertje dat ik eergisteren gemaakt heb

sit back relax and enjoy , geef er maar je mening over

thnx in advance sincerly yann

(moest je een label weten die zoiets zou uitbrengen
laat het me gerust weten )

http://soundcloud.com/absent-1/search-final-mix

:mexico:
 
Leuk nummer!
Heeft wel wat van:
Als je dat leuk vindt is dat hele album een aanrader.

Paar opmerkingen: de hhats liggen nog niet helemaal lekker in de mix, ze liggen er nu meer op, terwijl de rest van de track 10 meter dieper ligt ;-). Ook zijn ze vrij plain vergeleken met de rest.
Verder lijkt het alsof de rest van de mix een beetje in elkaar klapt door overmatige limiting. Hoort ook wel een beetje bij de sound, maar iets meer dynamiek zou wel helpen. Ten slotte zou de melodie vanaf ong. 5:00 van mij wel wat harder mogen :)

Labels, tja... er zijn er genoeg, maar er is ook heeeeeeel veel aanbod. Kijk eens in de playlists van DJ's die een beetje dit soort techno draaien (Ben Klock, Peter van Hoesen, DVS1 etc. etc.), dan komen er genoeg labels voorbij: Weblabels zijn een ander verhaal... zij n er vast genoeg geinteresseerd, maar of jij daar iets aan hebt ;-)

Veel succes iig...
 
hehe tofste comment die ik al ben tegengekomen
nochtans had ik alles al vrij hard omhoog getrokken :D wat voor monitors heb je ?
wat bedoel je met meer dynamiek

je kent er precies wel wat van ? wat maak je zelf ?
help me verder ;)
 
op wat mix dingetjes na is het wel een doorrammelende zweef track. Vroeger draaide ik dit soort dingen nog wel, tegenwoordig wil ik toch wel dat er wat meer gebeurd in een track. Toch is er nog wel markt voor denk ik zo.
 
je kent er precies wel wat van ? wat maak je zelf ?
help me verder ;)

Ik heb tijdelijk (oa onder invloed van deepchord) veel vergelijkbare muziek (geprobeerd) te maken, maar heb me inmiddels weer meer op house en meer hiphopachtige producties gestort.
Veel verder dan met adviezen kan ik je dus niet helpen, vrees ik ;)

Luisterde je nummer trouwens op een koptelefoontje in mijn computer... geen topkwaliteit, maar wel nuttig om de sterke en zwakke punten van een mix te horen...
 
Back
Top