Progressive techno-disco track: "elektro-trance 2010"

funkaholic1972

Micro lid
Lid sinds
26 augustus 2008
Berichten
695
Locatie
Den Haag
Hallo mensen,

http://soundcloud.com/funkaholic1972/elektro-trance-2010

Dit is een track die al een tijdje op de plank ligt, maar waar ik vandaag toevallig tegenaan liep. Is nog uit de tijd dat ik met Reason werkte.

Beetje ongelukkige songtitel (we zijn inmiddels alweer een jaar verder...), desalniettemin vind ik het nog steeds een leuke track.

Wat vinden jullie?:W

Grtz. Funkaholic1972

PS: als iemand mij kan uitleggen hoe ik die track netjes in de Soundcloud-player hier in deze thread kan plaatsen, dan zou dat zeer gewaardeerd worden!
 
Laatst gewijzigd:
PS: als iemand mij kan uitleggen hoe ik die track netjes in de Soundcloud-player hier in deze thread kan plaatsen, dan zou dat zeer gewaardeerd worden
http://soundcloud.com/funkaholic1972/elektro-trance-2010

Zo dus... paste de link in het soundcloudlogo

Wel een okee nummer, maar er mag iets meer in gebeuren van mij.
 
Op zich leuke track; akkoorden en FX vind ik gaaf.
Ik zou wat meer beweging in de arpeg stoppen, misschien beetje rommelen met eq, panning (lichtjes) of hier en daar eentje toevoegen met een ander geluidje die je dan panned (zodat de basis strak blijft).
Ook vind ik de snare en toms niet mooi, erg standaard bijna '80's geluid. Misschien wat meer afwisseling tussen clap en later in de track (drogere) snare met minder decay...?

Antway, is ook maar mijn mening...
 
Op zich leuke track; akkoorden en FX vind ik gaaf.
Ik zou wat meer beweging in de arpeg stoppen, misschien beetje rommelen met eq, panning (lichtjes) of hier en daar eentje toevoegen met een ander geluidje die je dan panned (zodat de basis strak blijft).
Ook vind ik de snare en toms niet mooi, erg standaard bijna '80's geluid. Misschien wat meer afwisseling tussen clap en later in de track (drogere) snare met minder decay...?

Antway, is ook maar mijn mening...

Bedankt voor je feedback! Ik kan helaas niets meer aan de track wijzigen aangezien de Reason file op een gecrashte harddrive staat en ik geen backup heb. Ik heb alleen deze mp3 nog... :stupid

Snare is van een Prince plaat (uit de jaren '80 inderdaad!) en was een soort experiment om eens niet alleen een handclap te gebruiken. Misschien heeft dit inderdaad niet echt goed uitgepakt. De toms daarentegen vind ik zelf wel fijn klinken...
 
Had ik als Prince fan moeten horen! Dirty Mind toevallig?
Maar in dat geval wijzig ik m'n commentaar in:
Leuke track; akkoorden, FX en met name de snare vind ik gaaf! ;)
 
Had ik als Prince fan moeten horen! Dirty Mind toevallig?
Maar in dat geval wijzig ik m'n commentaar in:
Leuke track; akkoorden, FX en met name de snare vind ik gaaf! ;)

Ik weet niet meer precies uit welk nummer, ik vermoed Raspberry Baret. Geen Dirty Mind in ieder geval. Is wel een van mijn favoriete Prince platen trouwens!
 
Back
Top