Betaalbare Multifx?

tc-m-one
 
tc-m-one


absoluut, daar kan je echt supergeluiden uit trekken voor die paar centen. heeft wel wat werk nodig, want de presets zijn niet briljant. vooral het combineren van de twee engines is heel tof voor galmen.
 
TC M-one of een Sony DPS-V55(M), allebei zo rond de 200 euro 2e hands.

Heb de M-One XL gehad en weer verkocht toen ik een Reverb 4000 kocht; heb ook nog een Lexicon PCM70 (v2.0 uiteraard), LXP-1, Roland DEP-5 (erg 80's) en een Boss SE-70... dienen allemaal hun eigen nut. Misschien dat die Sony ooit nog eens weggaat...
 
tc-m-one
TC M-one is inderdaad fijn, maar de reverbs zijn vrij kil. Ik heb zowel een M-one als een lexicon MPX. Reverbs uit de M-one gebruik ik niet heel vaak, en vooral over drums oid. Lexicon doet het veel beter over synthgeluiden, is een stuk warmer. Voor die Jun60 & JX3P is naar mijn smaak Lexicon dan een betere keuze.
 
Goedkoop, goed te vinden en goedklinkend: Boss GP-100 en GX-700...effecten en routing leuk, midi-aansturing leuk en analoge preamp
 
Sony HR - MP5. Zeg maar een "scaled down" V-77. Waarschijnlijk zelfde algo's maar mindere converters en minder edit mogelijkheden al vind ik die toch wel zeer uitgebreid qua routing e.d.

http://cgi.ebay.de/MY-LAST-Sony-HR-...813955?pt=Studioequipment&hash=item3a645b6343

Startprijs aan de hoge kant. Je ziet ze voorbij komen tussen de 100 en 150 euro.
Er staat bij "serviced" maar vraag ook of het display nog goed leesbaar is....
 
En het is uiteindelijk de Behringer V-Verb rev2496 geworden.
Mooie warme diepe reverbs en nog plenty andere mogelijkheden die ik nog niet heb kunnen onderzoeken :)

Nog beter dan wat ik in gedachten had :P
 
ik heb een dp pro voor je.
Heb ook een m-one, maar die raad ik af vanwege het slechte schermpje. Deze gaan snel stuk (zoals bij mij)
 
Heb ook een m-one, maar die raad ik af vanwege het slechte schermpje. Deze gaan snel stuk (zoals bij mij)

die ervaring heb ik niet , en enkele vrienden ook niet.
wel soms vaker opstartproblemen bij gezien en gehoord . da's vervelend , repareerbaar maar kost wel ca 100 euro. handig om even naar te vragen bij eventuele koop.
dp4 is inderdaad wel een handigert
 
Is die V-verb niet dat snel ge-discontinued-e ding van B, die zo geprezen wordt op Gearslutz?

Dan HEBBEN ze een keertje een gans met gouden eieren, maken ze er foie gras van... :stupid
 
tja , je bent B. of je bent niet B.
 
Back
Top