Qonquer Death - I'm Good // Korg DS-10

ik kan het niet heel denderend vinden eerlijk gezegd, het doet mij denken aan mijn eind jaren 80 C64 future composer probeersels aangezien het programmeren met dat stukje software een heidens karwei was en dus ook dit soort melodietjes ten gehore bracht, ik neem aan dat de DS werkwijze toch wel aanzienlijk makkelijker is :D
 
"het doet mij denken aan mijn eind jaren 80 C64 future composer probeersel"

that's a good thing right ?? ;)

nee maar de ds-10 is de meest gebruiksvriendelijke en expressieve synth waar ik ooit mee gewerkt heb, probeer m eens uit zou ik zeggen. ik maak er nu een beetje een acid-electro album mee. maar er zijn ook mensen die er hele nette en strakke overgeproduceerde dingen mee doen.

de layout is heel erg goed, alles met zo'n pennetje doen werkt heel goed, en de x-y pad met assignable parameters is een grote plus.

het idee van dit album in wording en dus van deze track is, 'Terrible' dat is de titel. dus maw primitieve muziek, goed voor afreageren als je een slechte dag hebt.
 
"het doet mij denken aan mijn eind jaren 80 C64 future composer probeersel"

that's a good thing right ?? ;)
mwhoaa als ik persoonlijk terugkijk op die periode heb ik meer het idee dat dat niet echt zo was...
ik bedoel, het was meer freubelen ipv echt iets maken maar dat kwam door de moeilijke werkbaarheids factor van die software destijds... maar waarschijnlijk zou het eventueel door een redelijk aantal mensen nu wellicht als cool worden bestempeld...

ik merk een beetje aan jouw'n muziekje dat je aan het hele process van begin tot eind lol hebt beleefd...
de techniek er achter etc. maar inhoudelijk vind ik het niet heel bijzonder zeg maar... het is wat gefreak...

dat wat ik er over zeg hoeft verder ook niet belangrijk te zijn maar goed, jij presenteerd en ik reageer... :)
 
nee tuurlijk, thanks for checking
ik snap ook wel wat je bedoelt, kwestie van smaak verder natuurlijk.
ik heb ook geen pretenties over de muziek dat scheelt haha.

de lol-factor waar je het over hebt is natuurlijk heel belangrijk in het creatieve proces.
 
Back
Top