Beschrijf je muzieksmaak in 3 woorden

mijn supertrio is als volgt:


1 - Oprecht (met liefde voor muziek gemaakt, niet voor geld)

2 - Emotieopwekkend (dat kan elk denkbare emotie zijn)

3 - Structureel (er moet een bepaalde lijn in te ontdekken zijn; ongecontroleerde k¥therrie hou ik niet van)


aldus,
was getekend,
 
- Emotie
- Sfeer
- Electronisch
 
Verschilt
per
bui
 
Duister
Melancholiek
Bombastisch
 
geniaal, Emotie & Energie zijn de woorden *D

Geniaal bedachte muziek dus, die niet al 100.000x precies zo gedaanzijn, Lef om iets anders te doen.
Emotie, hierbij gaat het speciaal om de combinatie van emoties. bijvoorbeeld vrolijk met aggressief of droevig met vrolijkheid. of droevigheid met aggressie. het moet precies op een grens liggen waarbij het je een gevoel geeft dat je zowel de ene emotie als de andere emotie gaat beleven. je weet wel vrolijk dat je verder bent in je leven maar droevig om wat je achter laat ! zoiets maar dan in muziek , janken met een big smile !
Energie: op het moment dat emotie juist is krijgt een nummer zijn eigen energie. maar de lekkerste energie is die energie waardoor je de lucht in wilt, waarbij je geen danspasjes hoeft te kennen om te dansen waarbij je gewoon kunt gaan springen omdat je niet anders kan, je wordt door de energie van de muziek meegesleept !

overigens gebeurt dit mij niet heel vaak echt zo op feestjes, maar alleen bij echt goede deejays lukt t ze om dit in mij los te krijgen, zo had ik tijdje terug op impulz dat Carl Cox aan het draaien was en ik op een gegeven moment zowel kippevel, emotie, energie en genialiteit voelde/hoorde in de opbouw van 1 nummertje ! :dj: :okdan:
 
Origineel geplaatst door Mstudio1
geniaal, Emotie & Energie zijn de woorden *D
Energie: op het moment dat emotie juist is krijgt een nummer zijn eigen energie. maar de lekkerste energie is die energie waardoor je de lucht in wilt, waarbij je geen danspasjes hoeft te kennen om te dansen waarbij je gewoon kunt gaan springen omdat je niet anders kan, je wordt door de energie van de muziek meegesleept !

Ja, dat is de Holy Ghost, Alsof er met revolverschoten op je voeten wordt geschoten en je spontaan moet dansen, zo noem ik 't ook wel eens.

AH! Carl Cox! dat is mijn kennismaking met 'House'. Die is echt ongelofelijk goed.!:okdan: :halleluja
 
Back
Top