SCI TOM

cdk1899

Banananah
Lid sinds
10 augustus 2007
Berichten
2.240
Locatie
Rotiknor
Wat is een reële waarde voor een SCI TOM zonder cartridges? Ik heb die van mij voor 200 euro gescoord, maar ik heb ze ook voor 300-350 zien gaan.
 
ik heb er zelf recent 3 verkocht, voor rond 300 (ik dacht 275-300 en 325)

1 had minimale krassen, verder waren deze in topstaat, net nagekeken, alle switches schoongemaakt en gesmeerd, nieuwe geheugenbatterij erin laten zetten, 2 ervan met een gloednieuw gemaakte 220v voeding (kosten 75 euro per stuk)
 
Bedankt Leo. Ja ik overweeg die van mij te verkopen. 200 euro was natuurlijk een wereld deal, zeker in de staat waarin ik hem aantrof. Maar dan heb ik denk ik wel een prijs in gedachten.
 
nouja werelddeal.... gelet het bedrag zijn het natuurlijk geen enorme verschillen, maar 200 is zeker weinig voor een goede, complete en mooie TOM.

zit er een originele voeding bij (snoeren niet gescheurd bij de stekkertjes en aansluiting op de adapter)? 110 of 220v - met of zonder omvormer?
is de geheugenbatterij vervangen (geen grote klus, maar toch ook weer 25 euro of zo)

gaan alle triggers en drukknopjes goed (echt goed)

ziet ie er mooi uit?

ik zou denken 300-350 dan.
als er nog een omvormer bij moet: 25 eraf, als de batterij nog vervangen moet worden: 25 eraf, als je de triggers en schakelaartje nog niet hebt schoongemaakt en gesmeerd: 25 eraf, als er krassen opzitten: 25 eraf

maar ook weer niet voor alles het volle pond eraf trekken, als echt alles 'mis' is. zal wel ergens tussen 275 en 325 uitkomen, zou ik denken. ook geen wereldbedrag, voor 200 zou je hem ook kunnen houden natuurlijk (maar wie ben ik om dat te zeggen) - de TOM is toch wel erg fijn en als je mazzel hebt loop je nog s tegen een cartridge aan....
 
Op alle punten die jij noemt geen bijzonderheden. Ook de voeding is origineel en zonder omvormer. Ik heb de TOM een tijdje geleden overgenomen van een echte liefhebber die zijn studio aan het afslanken was en aan een Linndrum genoeg had. Op een krasje na is dit exemplaar echt prima perfect in orde.
 
tja, als er dan ook nog een goede batterij inzit, dan mag je toch wel 300 vragen, zou ik denken, of meer, maar dat is net hoe je er zelf inzit - of je haast hebt, of je snel tevreden bent, enz..

dus toch een kleine werelddeal, want minimaal 50% rendement. kom er maar s om bij de bank.
 
Back
Top