Emax 2

een beetje sampler heeft inderdaad een goede geluidenlibary maar dan krijgt ie toch meer de funktie van een rompler


ik bedoelde meer, als wavesynth.
gebruik als golfvorm een minimaal stukje sample, bewerk dan ( loopen, stretchen ed), en gebruik dan de verdere sampler ( filters vca, en wat er allemaal nog meer mee kan)
of ik vermink eerst de wave op een computer, gaat wat sneller, en vermink de rest in de sampler.
library´s gebruik ik niet of nauwelijks
:koffie:
 
ik bedoelde meer, als wavesynth.
gebruik als golfvorm een minimaal stukje sample, bewerk dan ( loopen, stretchen ed), en gebruik dan de verdere sampler ( filters vca, en wat er allemaal nog meer mee kan)
of ik vermink eerst de wave op een computer, gaat wat sneller, en vermink de rest in de sampler.
library´s gebruik ik niet of nauwelijks
:koffie:

ha.. ze bestaan nog!!
de echte knutselaars
 
ik bedoelde meer, als wavesynth.
gebruik als golfvorm een minimaal stukje sample, bewerk dan ( loopen, stretchen ed), en gebruik dan de verdere sampler ( filters vca, en wat er allemaal nog meer mee kan)
of ik vermink eerst de wave op een computer, gaat wat sneller, en vermink de rest in de sampler.
library´s gebruik ik niet of nauwelijks
:koffie:

Deed ik ook met mijn Emax, snippet noise samplen (1 cycle wavform) en dan loopen. Dan heb je een nieuwe waveform.
 
Back
Top