Synths op hun kant zetten?

da's nog eens wat anders dan die saaie stofhoezen !

doe mij maar een dozijn, verheug me u al op de volgende meeting
 
een hoop bovengenoemde uitspraken raken kant nog wal
als men nu eens een kant en klaar antwoord geeft
hoeft de topicopener niet alle kantjes er af te lopen
kijk in iedegeval uit dat je jezelf niet van kant maakt door een opdonder te krijgen als de boel uitelkaar valt
laatst was het ook kantje boord hier toen ik een oplazer kreeg.
gelukkig kon ik nog snel die losse voeding aan de kant gooien..
en mijn maatje maar aan de kant blijven staan lachen
later hebben we de hele studio weer aan kant geveegd zodat ik hier nu weer loop ruimte heb
de hele inrichting klopte van geen kant en dat vraagt om ongelukken
 
en dan hebben we hier nog een kunstenaar die het absoluut niet erg vind om zijn hammond orgel een op zijn kant (3 min 50)te zetten, live en al spelend!


dit soort muziek zou toch eigenlijk verboden moeten worden!!
 
maar liever iemand die goed kan spelen dan zo,n klungelige hark die onder het motto van kijk mij nu eens hip zijn doorbreekt.
maar een instrument goed beheersen en dan creatiefloze uitgekakte geluidsgolven ten gehore brengen is minstens zo erg
bij emerson was dat na een stuk of 4 platen ernstig het geval.
de eerste 4 platen waren overigens wel briljant
en om drumsolo,s boeiend te houden moet je toch ook van goede huize komen zeker als ze langer dan 5 minuten zijn.
niet iedereen heet billy cobham, bill bruford, chad wackeman of neil peart.
 
maar een instrument goed beheersen en dan creatiefloze uitgekakte geluidsgolven ten gehore brengen is minstens zo erg
true... het lijkt er idd op dat echt spelen er tegenwoordig niet meer bij is, slechts alleen wat kraak, blubber door een effect apparaat op een vooraf ingesteld ritme en klaar... er kan totaal niet meer worden geverifieerd door de luisteraar wat men nu pcies doet... veel 'output' van een vaak ook nog te duur bakkie in tegenstelling tot de 'input' van de bespeler...
 
@sixtrac: tips graag, "namen ik wil namen" ! ( gelieve zelf om in de sfeer te komen bij deze woorden, even een felle bureaulamp op het gezicht te schijnen )

lijkt me een erg goede band, beter dan wat er tot nu toe te horen valt op youtube
 
Je moet je synth niet tegen de muur zetten, want dan loopt hij leeg.
(net als een flesje bier)


....tenminste......dat zei hij................
 
@sixtrac: tips graag, "namen ik wil namen" ! ( gelieve zelf om in de sfeer te komen bij deze woorden, even een felle bureaulamp op het gezicht te schijnen )

lijkt me een erg goede band, beter dan wat er tot nu toe te horen valt op youtube
ja nee wag ende ho... ik heb het niet over emmerzoon, leek, en palmbier hee ha ha...
overigens, als jimi hendrux nog geleefd zou hebben dan had ie zich vast ook op synths gestort via hun :koffie:
 
Back
Top