• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Novation Zero sl mk2

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Delcone

Ingeburgerd
Lid sinds
26 januari 2010
Berichten
66
Hallo
Ik Bied een Midi Controller aan,deze heb ik zelf nog nooit gebruikt.
Splinternieuw in doos,ik heb hem toen gekocht voor uitbreiding van me studio.
Alleen heb hem eigelijk nooit aangesloten,vanwegen samen werking met iemand anders nu.
Aankoopbon is aanwezig.
MVG

Product:
Novation ZeRO SL MK II MIDI controller

Algemeen:
De Novation ZeRO SL MK II is een volledige DAW en plug-in MIDI controller voor zowel in de studio als op het podium. De ZeRO SL MK II laat in één oogopslag al uw instellingen zien middels het gigantische 144 karakter tellend display, de verlichte knoppen en LED kransen rond de draaiknoppen. Aan DJ's is ook gedacht: de Novation ZeRO SL MKII heeft een crossfader.

De kracht achter de ZeRO SL MK II is de unieke eigenschap dat alle controllers in één map te zetten en op te roepen zijn met één druk op de knop. Automap 3 pro zorgt ervoor dat de koppeling tussen de software en de ZeRO SL MK II zeer snel en vlekkeloos verloopt. Dus nooit meer graven in de vele functies en instellingen van alle MIDI control channels. Automap 3 pro geeft u visueel weer onder welke knop, fader of draaiknop welke controller zit.

Ook heeft de ZeRO SL MK II de Speed dial functie van de Nocturn. Deze speed dial zorgt ervoor dat de functie van uw VST, VSTi of DAW toegewezen wordt aan de controller als u met uw muis op de gewenste plug-in staat.

Om het geheel compleet te maken krijgt u bij de Novation ZeRO SL MK II een compleet producers pack geleverd bestaande uit: Ableton Live 7 Lite, Novation Bass-station VSTi, 500 MB drumloops van Mike the drummer en een Loopmasters sample bibliotheek van ruim 1 GB.

Het grote verschil tussen de SL and SL MK II:
- MK II heeft Automap 3 PRO
- alle knoppen en faders zijn aanslaggevoelig
- alle SL MK II knoppen zijn verlicht
- MK II heeft een enkel LCD scherm LED screen inclusief automap interface
- SL MK II's LED kransen rondom de draaiknoppen
- SL MK II's transport control knoppen zijn nu toewijsbaar aan iedere andere controller
- SL MK II heeft nieuwe zachtere drum pads
- geen batterijen

Specificaties:
- 8 aanslag gevoelige draaiknoppen
- 8 aanslag gevoelige faders
- 32 verlichte knoppen
- 8 aanslag gevoelige drumpads
- aanslag gevoelige speeddial
- automap knop
- octaaf omhoog en omlaag knop
- data poort: 1 x USB (Win XP/Vista en Mac OSX)
- MIDI poort: in, out en tru
- sustain pedaal 1 x 1/4 Jack
- expressie pedaal: 1 x 1/4 Jack
 
Hallo
Ik Bied een Midi Controller aan,deze heb ik zelf nog nooit gebruikt.
Splinternieuw in doos,ik heb hem toen gekocht voor uitbreiding van me studio.
Alleen heb hem eigelijk nooit aangesloten,vanwegen samen werking met iemand anders nu.
Aankoopbon is aanwezig.
MVG

Product:
Novation ZeRO SL MK II MIDI controller

Algemeen:
De Novation ZeRO SL MK II is een volledige DAW en plug-in MIDI controller voor zowel in de studio als op het podium. De ZeRO SL MK II laat in één oogopslag al uw instellingen zien middels het gigantische 144 karakter tellend display, de verlichte knoppen en LED kransen rond de draaiknoppen. Aan DJ's is ook gedacht: de Novation ZeRO SL MKII heeft een crossfader.

De kracht achter de ZeRO SL MK II is de unieke eigenschap dat alle controllers in één map te zetten en op te roepen zijn met één druk op de knop. Automap 3 pro zorgt ervoor dat de koppeling tussen de software en de ZeRO SL MK II zeer snel en vlekkeloos verloopt. Dus nooit meer graven in de vele functies en instellingen van alle MIDI control channels. Automap 3 pro geeft u visueel weer onder welke knop, fader of draaiknop welke controller zit.

Ook heeft de ZeRO SL MK II de Speed dial functie van de Nocturn. Deze speed dial zorgt ervoor dat de functie van uw VST, VSTi of DAW toegewezen wordt aan de controller als u met uw muis op de gewenste plug-in staat.

Om het geheel compleet te maken krijgt u bij de Novation ZeRO SL MK II een compleet producers pack geleverd bestaande uit: Ableton Live 7 Lite, Novation Bass-station VSTi, 500 MB drumloops van Mike the drummer en een Loopmasters sample bibliotheek van ruim 1 GB.

Het grote verschil tussen de SL and SL MK II:
- MK II heeft Automap 3 PRO
- alle knoppen en faders zijn aanslaggevoelig
- alle SL MK II knoppen zijn verlicht
- MK II heeft een enkel LCD scherm LED screen inclusief automap interface
- SL MK II's LED kransen rondom de draaiknoppen
- SL MK II's transport control knoppen zijn nu toewijsbaar aan iedere andere controller
- SL MK II heeft nieuwe zachtere drum pads
- geen batterijen

Specificaties:
- 8 aanslag gevoelige draaiknoppen
- 8 aanslag gevoelige faders
- 32 verlichte knoppen
- 8 aanslag gevoelige drumpads
- aanslag gevoelige speeddial
- automap knop
- octaaf omhoog en omlaag knop
- data poort: 1 x USB (Win XP/Vista en Mac OSX)
- MIDI poort: in, out en tru
- sustain pedaal 1 x 1/4 Jack
- expressie pedaal: 1 x 1/4 Jack

185 euro!
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top