Geef ons eens even feedback ... als je wil

Noem het dan Perfect Moments, kan zowel positief als negatief worden gezien....:D
 
Laatst gewijzigd:
... zoals ik ergens wel verwacht (.. en misschien wel gehoopt) had ontaard het hier weer volledig !

.. we vertrekken van een muziekstukje,... en zijn ondertussen met zijn allen als multi-linguistische professoren vertrokken voor discussies over elk mogelijk onderwerp behalve waar het over ging.

.. gezien wij ondertussen aan de booze ( en aanverwanten...) zitten (met de slappe lach)..amuseren we ons alvast enorm,... ik raad jullie hetzelfde aan.
 
... zoals ik ergens wel verwacht had ontaard het hier weer volledig !

.. we vertrekken van een muziekstukje,... en zijn ondertussen met zijn allen als multi-linguistische professoren vertrokken voor discussies over elk mogelijk onderwerp behalve waar het over ging.

.. gezien wij ondertussen aan de booze ( en aanverwanten...) zitten (met de slappe lach)..amuseren we ons alvast enorm,... ik raad jullie hetzelfde aan.

Tja jij vraagt om onze mening, geven we die weer niet goed gvd....}:|

ps ik betwijfel het bestaan van Lena....WIJ WILLEN BEWIJS!!!
 
(.. als stimulans misschien bijvermelden dat mijn vrouwelijke groepslid "Lena" noemt, ... en ze nog vrij is, ... en leeft en slaapt op synthesizers en 1 gitaar, en ze persoonlijk uitkijkt naar je antwoord)

oja
 
Groetjes aan Lena.... en verder maak ik hier geen woorden vuil aan :D
 
Als je het mij vraagt...

De basis belooft dat er wat aankomt, maar gaat in dit stukje vrij lang 'monotoon' door. Af en toe een oktaafje omhoog of omlaag geeft meer variatie.
De stemmen liggen er nu dik boven-op, daar komt het idee vandaan dat het Gothic overkomt, lijkt me. Ik zou proberen om ze van onder-af te laten komen, met een soort reversed-reverb erop. Even luisteren naar Flash van Queen om iets meer beeld -eh- geluid te krijgen. aub.

PS: ligt dat nu lekker, op synths en 1 gitaar?
 
Het is gewoon een intro. Niks mis mee. Best ok zelfs. Voor een intro. De vraag is wat voor snoeiharde beat erachteraan komt ;-)

En "we end to live it" is geen goed engels hoor. Misschien bedoel je "end up"? Dat klinkt nog een beetje vreemd, maar klopt in ieder geval ;-)
 
Back
Top