van serieus naar hoompaahaha

...en dat zonder dat edwinemanuel zich er mee bemoeit...
je kunt het ook positief zien; er is gelukkig een volwaardige vervanging broodje gyros op het forum gekomen :D
 
trance is trouwens wel beschadigd, tjek Ke$ha maar eens, wat een tering herrie is dat zeg.....
Die autotune stem is horrible....

Er zijn ook veel van die kinderhouse zooi ala milc inc etc, dat is ook wel redelijk trancey...
 
hoe kun je iets om zeep noemen terwijl het gigantisch populair is ? snap ik echt niet,maar zal wel komen omdat ik al 20 jaar naar hardcore luister...
 
Dione je hebt wel gelijk, tuurlijk zijn de stijlen niet voleldig om zeep, ging mij er meer om dat bepaalde stijlen zo populair worden dat je erop kan wachten dat iemand er een commercieel plat loopje mee gaat nemen.
 
maar dat is toch van alle tijden en voor alle stijlen muziek; hip hop van PE naar de holiday ruk, rock muziek van weet ik wie naar bon jovi, etc.
 
ja, toen was het klaar, we gingen van



naar



(praten we over begin 80) en het was klaar :) (toen hadden we nog disco / hoor je de hiphop invloeden ;) )
 
oops you're right, maar die die tijd zijn met iets later ook Paul Hardcastle e.d. wel de fundering voor de huidige EDM gelegd

 
Dione je hebt wel gelijk, tuurlijk zijn de stijlen niet voleldig om zeep, ging mij er meer om dat bepaalde stijlen zo populair worden dat je erop kan wachten dat iemand er een commercieel plat loopje mee gaat nemen.

Tuurlijk,maar dat is iets anders dan zeggen dat bepaalde stromingen 'om zeep' zijn...;)

Hoge bomen vangen veel wind...dus als iets populair wordt zijn er altijd mensen die daar een graantje van mee willen pikken...dat is altijd al zo geweest en zal ook altijd zo blijven...maar echte liefhebbers van een genre prikken daar toch wel door heen...
 
en toen kreeg je al deze plaatjes




en kregen kort daarna ACID (je ziet de smiley ook al op deze hoes)
 
inmiddels de 40 gepasseerd :D

Okee,ik vroeg het maar omdat je de volgorde door elkaar lijkt te halen...dus ik dacht dat je die tijd niet had meegemaakt of zo...:D

Beat This is uit 1987,uit de tijd dat de acid en house uit de underground kwam...de smilie sloeg juist op de opkomst van de raves en de acid in Engeland,dus acid kwam niet daarna...hier in NL liepen we alleen iets achter...
 
Back
Top