Hupla...... Putney met keys

ja, zo bedoel ik het ook niet, maar de vergoeding voor vemia (die uiteindelijk toch ergens in de prijs komt) is erg hoog en de suggestie dat je daarvoor uitgebreide garantie krijgt en dat de spullen persoonlijk nagezien en in topvorm zijn, kan niet altijd worden waargemaakt, omdat lang niet alles daadwerkelijk bij Peter terechtkomt. Veel wordt alleen virtueel aangemeld om vanuit de oorspronkelijke standplaats te worden verstuurd. Een beetje een opgeklopt verhaal om een flinke fee te rechtvaardigen.
daarbij is het me verder allemaal wat te ondoorzichtig en onduidelijk soms. die auction rooms zijn soms net darkrooms.

maar natuurlijk heb je gelijk, je kan er mooie spullen kopen, vaak in goede staat en soms ook zeker persoonlijk nagezien en ik topvorm.
 
hou m toch in de gaten analog madness, want hij blijft nu hangen. dat kan soms, dat 2 of 3 als gekken zitten te bieden en het ineens ophoudt omdat op 1 na iedereen zijn limiet heeft bereikt. sla toe in de laatste seconde! dat geld ben je na een paar maanden vergeten, maar dan heb je wel een putney.
 
nog 2 biedinkjes in de laatste minuut. 1000 euro onder de prijs geƫindigd van de vorige vcs3 die op ebay uk werd verkocht......

kunnen wij analog madness feliciteren?
 
Helaas niet voor mij =(
Kga nog wat spul moeten verkopen voor ik de grote investering ga doen.
Een beetje te hoog nog voor mijn portomonee.
Een beetje reserve moet je toch houden he.
Echt helaas......
Hopelijk een van de volgende.
Als er iemand zin heeft in een P5 rev 3.2 of een SSS
Laat maar weten he
Snik snik
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top