Het grote house classics topic

Nog een dikke plaat op Bonzai....

Some human beings believe in the 5th dimension, others try to understand the 6st we'll show you the way to 7th dimension....




KIPPEVEL!!!
 
wat spreken we eigenlijk af....waar houdt het classic gedoe op? welk jaartal waren we verwend en gewend geraakt aan dit soort muziek?

1994?
1995?
als t 1996 is, dan prak ik deze er nog effe tussen...maar ik denk toch wel dat de classics in de periode ervoor gezocht moeten worden :)

Ik denk dat een classic zich niet zo zeer definieert door leeftijd maar meer door unicum of zo anders dan wat er op dat moment was of gewoonweg vooruitstrevend....maar een track uit bv 1999 is nu toch ook al aardig oud?
 
Mag niet ontbreken...




Zoals die fokkin dikke bassline erover heenkomt....SPRINGEN!!
 
ps wat is er toch veel vette shit gemaakt.....allemachtig zit hem hier door te trippen.....
 
ja ik heb gisterenavond goed zitten trippen op oude gevoelens...volgens mij ga ik dat vanavond weer doen :)
heb voor de zekerheid een wietje gescoord om het effe op safe te spelen.
 
Ik denk dat een classic zich niet zo zeer definieert door leeftijd maar meer door unicum of zo anders dan wat er op dat moment was of gewoonweg vooruitstrevend....maar een track uit bv 1999 is nu toch ook al aardig oud?


True! maer dat gezegd hebbende, alles na t jaar 2000 mag wegblijven...6 jaar terug is ook al oud, maar niet waar ik dit topic voor heb opgestart :)
 
Mijn laatste bijdrag voor vandaag: de ABSOLUTE trance klassieker!

Thanks voor de bijdrage tot zover Pascal!:okdan::okdan::okdan:8)

wordt een leuke joeptoepvideotheek zo...
 
DE ultime plastikman track (hierna kwam voor mij mn echte techno tijdperk):



ook niet verkeerd:

 
Nog wat techno classics....



kon jullie niet onthouden techno en klassiek.....wreed....

 
The Hypnotist - Death By Dub (1991)


The Unknown - Psycho (1991)


Second Phase - Mind to Mind (1991)


Like A Tim - Dica War (1991)


Sperminator - No Woman Allowed (1992)


Evil A.D. - Spiral Front (1993)


Lunatic Asylum - The Meltdown (1993)


Union Jack - Red Herring (1995)
 
ha, ik heb nog een gesigneerde plaat van paul elstak liggen (plaat zelf was van josh wink) :)

over paul elstak gesproken:



 







bij mij gaan de classix tot 94/95 denk

toen wask klaar met club muziek

nog 2 dan

zit met stijve kaken en zweethandjes op de bank


 
hoe kon ik deze vergeten?


 
Back
Top