• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Creamware spullen

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

OJS

..............
Lid sinds
1 januari 2003
Berichten
2.957
Locatie
Drenthe
Ik heb een stapetje creamware kaarten liggen die ik niet meer ga gebruiken. Ze mogen weg tegen ieder aannemelijk (ruil)bod.

Het betreft:
3x Pulsar II (6 DSP) met bekabeling en Scope V5.0 software.
Richtprijs: 200,- per kaart
Bij overname van de hele set wordt de totaalprijs 500,-

Daarnaast heb ik nog een Luna kaart (3 DSP) liggen met een Pulsar SRB (4 DSP).
Ook deze set is voorzien van een licentie voor Scope v5.0.
Deze combinatie mag voor 150,- weg.

Neem je de eerste 3 kaarten voor de vraagprijs mee, dan krijg je de Luna-set er gratis bij.

Contact bij voorkeur via email: ojstrijbis@gmail.com
 
Net bericht terug gehad van Sonic Core.

Beide sets zijn behalve de standaard plugins in v5.1 voorzien van het Synth'n Sampler pack (Luna + SRB) en het Mix'n Master Pack (Pulsar set). Ook de B-2003 zit in beide licenties.

Koop je alles dan heb je dus beide packs! Inclusief de Minimax, PSY Q, Optimaster, etc.

Lijkt mij de Creamware deal van het jaar.....
 
Zie net dat er nog wat extra plugins bij de Pulsar II set zitten:
SC LX Rverbs, DAS RMX160 en Space Fat Inserts.

En Mix'n Master Pack 2 dus.

Met de standaard plugins mee lijkt me dit een behoorlijke shitload aan plugins.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top