• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Nieuw Neutrik 96 Bantam (TT) Patchpanel met Push Termination

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

jazztronauts

Stamgast
Lid sinds
10 oktober 2007
Berichten
127
Locatie
Mechelen
te koop: Nieuw Neutrik 96 kanalen gebalanceerde Bantam (TT) Patchpanel met Push Termination, model: NPPA-TT-14-PT

Dit is een uitzonderlijk model van het NPPA-TT model wat enkel bij Neutrik op bestelling verkrijgbaar is.

Deze patchbay heeft een lengte (diepte) van +-45cm waardoor je makkelijk bij de Push termination kunt als hij in een 19" rack zit en zodanig dus zonder solderen makelijk kabels kunt aansluiten, verwisselen of toevoegen (de standaard verkrijgbare modellen zijn veel korter...).

Voorzien van "high quality, long life Neutrik double contact jacks ( 2x48 ), gold plated en pre-wired" en programeerbaar per kanaal (paar) d.m.v. jumpers als half-normalled bottom row, half normalled top row, full normaled, parallel en isolated (thru/ direct).

hij is standaard geconfigureerd als half normalled bottom row maar in een minuut volledig naar wens geconfigureerd (indien gewenst kan ik dit ook voor u doen).

Voorzien van een flexibel grounding systeem met oa de mogelijkheid de patchbay als centraal punt direct aan een technische aarde in uw studio aan te sluiten.

zowel geschikt voor analoge als digitale (AES/EBU) signalen

achteraan voorzien met een "cable retention bar" waaraan je makkelijk je multikabels met cable ties kabels kunt bevestigen en vooraan voorzien van een centrale channel identification strip genummerd van 1-24 en 25-48 en individuele labelling strips voor de top en bottom row. Deze kunnen worden geprint met de neutrik patch label software.

Ik heb deze enkele maanden geleden in een bevlieging aangekocht uit een magazijnverkoop. Hij heeft kleine lakschade (2 krasjes op het top deksel, zie foto.) maar uiteraard zie je daar niets van als hij in een rack is ingebouwd. Aangezien ik nog een andere patchbay heb en inmiddels wat apparatuur de deur heb uitgedaan, is deze nu overbodig geworden. Hij is dus nooit in gebruik genomen (wel getest of hij functioneerde)!

met een geprinte manual en een zakje extra jumpertjes.

indien gewenst kan ik u de handleiding als .pdf document doormailen.

Bij de importeur van Neutrik betaal je voor dit model € 1032,57, enkel op bestelling verkrijgbaar. Hij mag nu de deur uit voor €650.

eventueel ben ik nog wel geintereseerd in een (gedeeltelijke) inruil met andere apparatuur. Items waar ik oa eventueel interesse in heb zijn; virus keyboard, rodec dj mixer, 19" rack van 75 cm en een laptop met intel processor.

geen onzinvoorstellen aub!

kan verzonden worden of op te halen in Mechelen.

contact:
studiogearsales@gmail.com
mob. 0484-781732
 

Attachments

  • NTT1_1590.jpg
    NTT1_1590.jpg
    57,3 KB · Bekeken: 84
  • NTT2_1590.jpg
    NTT2_1590.jpg
    42,7 KB · Bekeken: 70
  • NTT3_1589.jpg
    NTT3_1589.jpg
    74,7 KB · Bekeken: 68
  • NTT4_1590.jpg
    NTT4_1590.jpg
    52,7 KB · Bekeken: 71
  • NTT5_1590.jpg
    NTT5_1590.jpg
    70,1 KB · Bekeken: 71
prijsdaling

prijsdaling

prijsdaling naar €550,-

als hij daar niet voor weg gaat neem ik hem zelf in gebruik en gaat de patchbay die ik nu gebruik in de verkoop...

ruilvoorstellen welkom!
 
Nieuw Neutrik 96 Bantam (TT) Patchpanel met Push Termination

Ik heb inmiddels reeds TT patchkabels aangekocht en ga hem dus spoedig zelf in gebruik nemen (moet nu nog enkel nog 100m belden kabel gaan halen).

tenzij er nog iemand snel reageert...
In dat geval kun je wel voor een kleine meerprijs 10 TT patchkabels (nog geseald) erbij nemen.
 
De Patchbay is nog steeds te koop!
Nu inclusief 10 nieuwe gold-plated TT patchkabels (nog in plastiek, zie foto)
€550,- of eventueel te ruilen met andere apparatuur.
 

Attachments

  • SDC11901+++.jpg
    SDC11901+++.jpg
    65 KB · Bekeken: 67
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top