SuOnoio combineert album en synth

In samenwerking met Scott Jaeger (The Harvestman) heeft Alessandro Cortini (ex-Nine Inch Nails) een kleine synthesizer gemaakt. Het apparaatje wordt verkocht in combinatie met zijn album SONOIO en kost je 160 dollar.

attachment.php


De SuONOIO-synth gebruikt de geluiden die je ook terugvindt op het SONOIO album. De synth geeft je de mogelijkheid je eigen draai te geven aan deze geluiden.

Met een ingebouwde speaker en voeding middels batterijen is de SuONOIO makkelijk mee te nemen en onderweg te gebruiken. Naast de speaker heb je ook de beschikking over een 6,3mm jack-aansluiting. Verder kan je meerdere synthjes aan elkaar patchen.


Meer info (inclusief 4 gratis tracks) http://sonoio.org/
 

Attachments

  • suonoio_500x150.jpg
    suonoio_500x150.jpg
    49,5 KB · Bekeken: 54
Last edited by a moderator:
Main Features:

  • 2 Sample Players with access to Sample Banks and Pitch Control, 16 Point Patchable System For Routing Simple to Complex Signal Chains, Internal Delay Effect, 6 Knobs for Ultimate Tweaking Pleasure, Mini Patch Cords, 1/4" Output, Integrated Speaker, Battery Operated, Multiple SuONOIO Compatibility
  • Download of the album in either mp3 (320 kps), Apple Lossless + FLAC (mp3 included) or Source File (Wav) + mp3
  • Check updates on the SuONOIO blog
  • Ships on or before 10/5/10. Digital album will be delivered on or before 9/14/10 in either mp3, Apple Lossless + FLAC (mp3 included), or WAV format
 
Leuk concept! (al vind ik de muziek, plus synth allebei niet echt interessant). Doet mij denken aan een project van Tristan Perich, al was dat een minimalistisch album/synth in een. :kroon:
(edit: en het vervolg - iets leuker)
Maar goed, altijd leuk als artiesten wat nieuws proberen!
 
Smaken verschillen gelukkig. Ik heb het album al een paar dagen en vind het best een fijne plaat...
 
Lijkt me grappig maar beperkt......er zitten immers al samples van een ander in......te beperkt voor 160,-

Ken je misschien iets flexibelers voor beneden de 160? Ben zelf niet zo thuis in de mogelijkheden. Een flexibel lawaaimakertje kan er bij mij nog wel bij :)
 
hadden ze er voor dat geld geen casing rond kunnen zetten ?
Wat kost nu een beetje plastic ?
 
Back
Top