Modular Format Analog Synthesizer Unikat m. Steckmatrix

sunny pedaal

ALL (Anna Loog Lid)
Lid sinds
27 augustus 2002
Berichten
12.835
Locatie
limburg
dit is niet veel en wel bijzonder veel:
mij onbekend:
http://cgi.ebay.de/Modular-Format-A...601291?pt=Studioequipment&hash=item20b3bf224b
eBayISAPI.dll
 
wel voor de sneller beslisser ;)

Erg mooi (gebouwd) systeem :okdan: :{
ik weet niet hoe die klinkt maar het ziet er wel geil uit ...

@Nicholas2000:
Is dit geen Formant??????

edit:
Hugh Formant based Analog Synthesizer with Ghielmetti Matrix (40 brand new contact sticks included) similar to EMS Synthi A / Vostok. A few modules are partially defect and need some repair. Original documentation from constructor of the unique one of a kind synth will be shipped with it. Should facilitate the repair.

Ben benieuwd hoe ie klinkt
 
2000+
maar hij ziet er ook wel oke uit. als je iets van solderen en electronica weet lijkt ie me te gek. hopelijk zien we hem eens op een van de forumdagen terug ..?
 
2000+
maar hij ziet er ook wel oke uit. als je iets van solderen en electronica weet lijkt ie me te gek. hopelijk zien we hem eens op een van de forumdagen terug ..?
wow ik had niet verwacht dat ie zover zou doorschieten ....

ik had nog aan de verkoper gevraagd hoe en wat...
hij vertelde dat het een Formant synth die door iemand gemodificeerd en mooi afgebouwd was....

de patchmatrix maakt m iig wel erg apart...

Op de modules zag ik een aantal in- en outputs zitten.
Zouden die uitsluitend voor audio zijn en het patchmatrix voor cv stuurspanning?
 
2000+ is nog steeds niet duur als je ziet wat de gemiddelde synth tegenwoordig kost en hoe uitgebreid dit systeem is. Ze worden nog steeds ondergewaardeerd, terwijl de klank echt wel als een huis staat.

Ik heb mezelf voorgenomen om deze winter de mijne af te bouwen. Nog steeds op zoek naar 1 VCO en 1 VCF, en dan heb ik genoeg om de mijne volwaardig polyfoon te maken.

Hopelijk wordt het een lange winter, want ik heb nog VEEL werk om dat allemaal af te krijgen.
 
Back
Top