psychotische gothic met synths uit duitsland

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

edwinemanuel

Gedeactiveerd account
Lid sinds
21 december 2008
Berichten
981
Locatie
rotterdam
ha ik vond deze wel cool

http://www.myspace.com/psycherottique

maar ja bij mij staat ook jean michel jarre op een.... maar af en toe maak ik wel eens een uitstapje naar gothic achtige dingen en andere stijlen enzo.....waar ook vaak synths in zitten dus.....

psycherottique dus uit duitland.....een twee mans project......

het is een soort gast die maakt nosferatu klanken en heel melodieus....en als extra zit er ook een heel mooie meisjes stem in de muziek verwerkt.....

achtergrond info : 80 000 pageviews heeft de muzikant maar das niet genoeg om van te leven dus de jongen werkt bij de burgerking als patat bakker.....

zo zie je maar hoe vreemd het leven kan zijn ......kwalitiet is niet altijd een garantie voor fultime met je muziek bezig te kunnen zijn dus.....

ik in iedergeval vond het theatrale in de muziek erg mooi en de composities dus ik dacht vandaag : ik zal eens een visje uitgooien en kijken wat men hier op synthforum ervan denkt
 
Ik heb echt 'n schijt hekel aan jurken metal.
 
Dat negatieve beeld (letterlijk) in de clips is 1x kort grappig, maarre... bééétje overdadig bij hun :(



..en alleen Rammstein is gaaf in 't Duits.
 
ja alles is tegewoordig zo loungy geworden hey? in de mode

ja soms kom ik wel eens in een gothic - metal tent buiten het centrum van de stad : ja en ik kan heel erg genieten van dat alternative sfeertje wat daar hangt : dit terwijl ik zelf van een heel ander genre muziek hou dus ( warp label en jeam michel jarre )
 
:D hehehe, als je niet van dat Duitse bandje houdt, hou je automatisch van 'in de mode'-zijnde lounge-muziek..

Sterke psychologische analyse! :okdan:
 
Ik heb echt 'n schijt hekel aan jurken metal.
mwhoaa...

1332616450_440a5957ec.jpg


:D
 
mwhoaa...

1332616450_440a5957ec.jpg


:D

Hey dat zijn zo die dingen die bij lord of the rings uit de grond kwamen gekropen en die het kasteel aanvielen! COOL man :kroon:
 
mwhoaa...

1332616450_440a5957ec.jpg


:D


gothic chicks met dreads ..in alle colors en latex pakkies aan zijn best ok
niet die ranzige soepjurken met zwarte franjes die eem xxxx lichaam verbergen
:Dhttp://www.youtube.com/watch?v=D3mxXW6ibWo
 
Haha jurken metal. Superkut inderdaad.
 
ha ik vond deze wel cool

http://www.myspace.com/psycherottique

maar ja bij mij staat ook jean michel jarre op een.... maar af en toe maak ik wel eens een uitstapje naar gothic achtige dingen en andere stijlen enzo.....waar ook vaak synths in zitten dus.....

psycherottique dus uit duitland.....een twee mans project......

het is een soort gast die maakt nosferatu klanken en heel melodieus....en als extra zit er ook een heel mooie meisjes stem in de muziek verwerkt.....

achtergrond info : 80 000 pageviews heeft de muzikant maar das niet genoeg om van te leven dus de jongen werkt bij de burgerking als patat bakker.....

zo zie je maar hoe vreemd het leven kan zijn ......kwalitiet is niet altijd een garantie voor fultime met je muziek bezig te kunnen zijn dus.....

ik in iedergeval vond het theatrale in de muziek erg mooi en de composities dus ik dacht vandaag : ik zal eens een visje uitgooien en kijken wat men hier op synthforum ervan denkt



eff de draak steken met die duitsers
neue welle das pas gaaf !!

en emunauel...ik heb 10.000 hits op mn naam
kheb niet eens een baan ...rara
:smeris:
 
Boeh ! Boeh !



Je moet begrijpen: in Vaanderen is het meer sociaal aanvaard om voor de Duitsers te zijn. Wij zijn vooral tegen de hollanders ...

Hoewel ik wel wil toegeven dat soms duits zijn ook te ver kan gaan:

 
Laatst gewijzigd:
Zucht, ongeveer het slechtste neue deutsche welle nummer en dat vinden ze ineens allemaal goed. Snuf... :( Nog maar eens een poging





Ook slecht ?
 
Mijn oudere broer had al die neue deutsche welle plaatjes - zelf hield ik meer van de duitse U2:

maar mijn vader luisterde wel ongeveer enkel naar schlagers ... en help, nu hou ik ook van duitse muziek. Terug naar psychotische gothics graag
 
Laatst gewijzigd:
ben zelf een korte tijd gothisch geweest. maar jonge jonge wat zijn dat een stelletje zijkers die goth's. heb er nogsteeds spijt van dat ik me lange haar heb zwartgeverft :(.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top