D&R Dayner

tumult

Advanced Gember
Lid sinds
8 februari 2006
Berichten
1.319
Ik zit er over te dubben of ik over zal stappen naar een Soundcraft Ghost 32.

Wat is een redelijke vraagprijs voor een D&R Dayner, 59 frame, met 52 (half inline half gewone)kanalen, paar patchbays, returnmodule en een mastermodule. Ik heb nog een aantal reservekanalen en onderdelen ook erbij. Natuurlijk de 2 19 inch voedingen. Hier en daar heeft ie een kraakje. De tafel is duidelijk niet in perfecte staat, maar nog prima (zeker na een klein onderhoudsbeurtje)

Wat denken jullie dat ik er voor zou kunnen krijgen?
 
Ik denk persoonlijk dat rond de 800 tot 1000 wel kan lukken, niet? Je ziet ze wel 'ns voor heel wat minder, maar als ik het zo zie heb je een mooie complete tafel staan met fijne extra's. Alleen die kraakjes zouden de waarde wat meer richting de 800 halen, hangt er vanaf hoe erg het is.

Ter vergelijk: laatst stond er een 41 frame met alleen line kanalen (dus zonder split kanalen), 2 tape returns, een master module en voeding. Daar was de laatste keer dat ik keek 900 op geboden. Een label maat van me kocht vrij recent een 41 frame voor 350, in puike staat, maar met maar 24 line kanalen, 2 tape returns, master module en voeding (en een zelfbouw patchbay, maar die beinvloede de prijs verder niet).
 
Als het rond die bedragen uitkomt, dan zou het misschien wel de moeite kunnen zijn.. Vind die ghosts wel errrug dik, 32 met automation en meterbrug pffff
 
Heb 500 betaald voor onderstaande geloof ik. Was niet in superstaat. Volgens mij 32 split kanalen of zo.
 
Misschien is het voor mij en "Dayner mixend Nederland" een idee om losse broodjes en voedingen te verkopen. Iemand vroeg dit en ik dacht dat ik daar misschien zelf zonder verlies te maken ook een hoop mensen een plezier mee kan doen.

Wat zouden jullie uitgeven voor:
Losse normale dayner kanalen
Inline kanalen
Voedingen (2 stuks)
Master en returnmodules
Een groot leeg 59 frame

Ik heb geen idee, dan kan ik kijken of het de moeite loont...
 
Ik zal niet weten wat een goede prijs per broodje is, als je ze helemaal getest hebt en ze werken goed....
Hoeveel losse normale kanalen heb je extra?
 
Ik heb iets van 24 normale kanalen die zowieso werken.. Nog wat reservemeuk waarvan ik de werking niet weet. Verder heb ik dan nog een stuk of 30 inline kanalen, 2 return modules, 2 voedingen, 1 mastermodule en het frame....
 
Back
Top