Virus Snow

Sarrova-Q

Status: self-oscillating
Lid sinds
3 Maart 2003
Berichten
488
Locatie
Oost-Vlaanderen
Sta op het punt om een Virus snow te kopen maar nu heb ik nog 1 vraagje: ik heb gelezen dat je de 3 value rotary's kan assignen naar gelijk welke functies. Werkt dit ook voor de snow? Want die gebruikt dezelfde rotary's ook voor het bewerken van de geluiden. Hoe zit dit dan juist? Moest ik 3 vrij toewijsbare rotary's hebben en cutoff en res per patch zou ik live al erg tevreden zijn ;)


O ja ook nog:
- Valt het mee om de Snow enkel via de hardware te editten of heb je de Control software écht nodig?
- Ik weet dat de snow niet via hubs werkt, maar is dat enkel wanneer je de usb ook als audio interface gebruikt of ook puur bij midi toepassingen (en analoge uitgang dus)?


Bedankt !
 
Sta op het punt om een Virus snow te kopen maar nu heb ik nog 1 vraagje: ik heb gelezen dat je de 3 value rotary's kan assignen naar gelijk welke functies. Werkt dit ook voor de snow? Want die gebruikt dezelfde rotary's ook voor het bewerken van de geluiden. Hoe zit dit dan juist? Moest ik 3 vrij toewijsbare rotary's hebben en cutoff en res per patch zou ik live al erg tevreden zijn ;)


O ja ook nog:
- Valt het mee om de Snow enkel via de hardware te editten of heb je de Control software écht nodig?
- Ik weet dat de snow niet via hubs werkt, maar is dat enkel wanneer je de usb ook als audio interface gebruikt of ook puur bij midi toepassingen (en analoge uitgang dus)?


Bedankt !

Werkt dit ook voor de snow? -JA
Moest ik 3 vrij toewijsbare rotary's hebben en cutoff en res per patch zou ik live al erg tevreden zijn ;) - DAN WORDT JE EN TEVREDEN MAN!
Valt het mee om de Snow enkel via de hardware te editten? - MWOAH
heb je de Control software écht nodig? - NEE, MAAR IS WEL AAN TE RADEN
Ik weet dat de snow niet via hubs werkt - Bij mij werkt dat wel, maar het wordt wel afgeraden..
 
Okay laatste vraagje.

Had ergens gelezen dat het switchen van een multimode setting traag gaat.
Is dit nog steeds zo? Ik wil eigenlijk live kunnen switchen van multi-preset en zo onmiddellijk andere sounds ter beschikking hebben, zonder enige delay.
 
snow editten is een hel zonder pc/mac

Aha thx, good to know. Ik was al van plan om een Novation Automap template aan te maken zodat ik én op de Novation én op de snow de belangrijkste functies hardwarematig kan controleren en dat ik voor de fijnere editing de software gebruik.

Had ergens gelezen dat het switchen van een multimode setting traag gaat.
Is dit nog steeds zo? Ik wil eigenlijk live kunnen switchen van multi-preset en zo onmiddellijk andere sounds ter beschikking hebben, zonder enige delay.

Weet iemand dit? De snelheid van het switchen tussen multimode sets is voor mij erg belangrijk, ik wil echt geen audio drop outs wanneer ik live switch.
 
Back
Top