Allen & Heath GS-R24

24 Channel Studio Recording Mixer
GSR-24 combineert analoge kwaliteit met de keuze in analoge of Firewire / ADAT interface modules en MIDI control voor jouw DAW.

Ontworpen om plaats te nemen in het hart van een drukke project studio, biedt de GS-R24 de flexibiliteit en audio kwaliteit om opnamen en workflow te verbeteren.

attachment.php


Verkrijgbaar in 2 versies:
- GSR-24 with non-motorised faders £4999.00
- GSR-24M with motorised faders. £5,599.00

Brochure : http://www.allen-heath.com/uk/dl.asp?file=644
Blokdiagram: http://www.allen-heath.com/uk/dl.asp?file=645

Meer info: A&H R24
 

Attachments

  • GS-R24_Aux.JPG
    GS-R24_Aux.JPG
    238,4 KB · Bekeken: 100
  • GS-R24_ValveSection.JPG
    GS-R24_ValveSection.JPG
    547,9 KB · Bekeken: 90
  • GS-R24_ADAT_Firewire_Card.jpg
    GS-R24_ADAT_Firewire_Card.jpg
    212 KB · Bekeken: 98
  • GS-R24_Analogue_IO_Card.jpg
    GS-R24_Analogue_IO_Card.jpg
    176,6 KB · Bekeken: 93
  • GS-R24.jpg
    GS-R24.jpg
    74,5 KB · Bekeken: 94
Last edited by a moderator:
Zijn die hun live mixers zo belabberd dan?

Tja, ik vind persoonlijk van wel. Houd niet van de sound van A&H, en als je t ook maar lichtjes over de zeik helpt, word de sound echte stront

Je houd sowieso niet van mengtafels en werkt liever met een muis?

Ja, dat wel, maar dan nog, als je hands on wilt werken, en je gaat zo'n tafel gebruiken om z'n geluidskwaliteit, dan kom je denk ik bedrogen uit. Als veredelde controller zal t best leuk zijn.
 
Een goeie live-mixer moet met iedere tafel overweg kunnen als er een kutgeluid uit komt ligt dat aan de persoon zelf.....heb nooit problemen met A&H niet iedere zaal heeft een Midas staan.
Mooie studio-tafel trouwens voor wat zal het zijn 6 ruggen ofzo??

grt G-J
 
Mooi ding zeg! als het er mooi uit ziet krijg ik altijd van die slechte momenten... "hey heb ik niet zo'n ding nodig?" terwijl ik niet eens weet hoe hij klinkt :D (niet dat ik t geld heb)


Ik met mn grote mond :D Op de gearslutz fotos en sonic state video vind ik het er toch een beetje goedkoop en raar uitzien 'raar glimmend keukenblad achtig' :D hoop dat dat in het echt toch meevalt. Die 2 drive knoppen ijn IMO ook een rare keuze,... past niet zo bij de rest. vast weer door een marketing pipo bedacht, vintage knoppen!

snel eens gaan kijken en vooral luisteren en spelen :walker:
 
Ik heb zelf een ZED R16. Ik ga voorlopig niet veranderen, maar ik vind dit zeker ook een fantastische machine!
 
Tja, ik vind persoonlijk van wel. Houd niet van de sound van A&H, en als je t ook maar lichtjes over de zeik helpt, word de sound echte stront
Ja, dat wel, maar dan nog, als je hands on wilt werken, en je gaat zo'n tafel gebruiken om z'n geluidskwaliteit, dan kom je denk ik bedrogen uit. Als veredelde controller zal t best leuk zijn.

Wat een gelul man. "denk ik bedrogen uit": je lult maar wat dus.
Ik heb een ZEDR16, en het geluid overtrof mijn verwachtingen.
 
Ik hoop dat er nu snel een ZED R16 mkII komt, met de paar kleine dingetjes eraan verbeterd.
Naar ik begreep van de ontwerper zou daar na het uitkomen van de (toen nog genaamd) ZED R24 vermoedelijk werk van worden gemaakt.
 
Back
Top