Yamaha CS-50 / CS-60

Status
Please reply by conversation.
Lijkt wel een soapserie serie zo..... kunnen jullie elkaar niet beter bellen of PM? dis voor niemand leuk denk ik?!

nouikwel ..ruzie ruzie :D

Oh ja mod, slotje graag Ik heb een mooie CS-60 gevonden!

ff wachten nog eerstpix en demos vd cs60 ook voor onze belg
:smeris:
 
Misschien ga ik je wel stalken. :D Pas maar op. Je hebt me toch al uitgekotst, dus veel erger kan het niet worden. Toch apart dat je weer namens de rest moet spreken. Hoe kan ik checken of op een volgende foto van je set-up het dezelfde cs60 is? Aangezien ik 2 space echo's op een foto zag. Die heb je verkocht en van de week bood je 300 euro. Zelf had je hem te koop voor 750 euro. Profileer je nou hier niet als een eerlijke koper/verkoper. Veel plezier met je cs60, ik had hem allang doorverkocht, want die klank vind ik niet bruikbaar voor mijn muziek.

kom op man, doe normaal.
 
Hey Schizo je bent weer goed bezig hier een tip.....luister nou een keer naar de dokter en ga je medicatie nemen misschien kun je weer normaal reageren op draadjes na een paar jaar.

Weer zo netjes van je! Is al de 2e keer dat je dit schrijft en de vorige keer schreef ik je dat je met deze ziekte niet de spot mag drijven, maar kennelijk mag op dit forum alles.


ZIE HIER NOGMAALS MIJN INLEIDING IN DE `GRAPPENMAKERS OP MARKTPLAATS THREAD` Ik breng die term in het leven en breng dit i.v.m. oplichting.
`
de laatste maanden kom ik vergelijkbare advertenties tegen van muzikanten die zogezegd tegen dumpprijzen hun waar verkopen. Vorige week een sh101 voor 150 euro en allerlei effectapparatuur voor niet meer dan 30 euro, gisteren weer een fat tube voor 50 euro, TL audio, een behringer voor 10 euro, etc. En vandaag weer deze. Valt me wel op dat adverteerders van dergelijke advertenties nooit terug reageren. En de advertenties worden telkens op gereserveerd gezet. Foto's zijn denk ik altijd van het internet gehaald. Gaat het hier om eerlijke verkopers of vervuiling van marktplaats? `

Doordat Demian en Ver-geten mij linken aan die term, linken zij mij direct naar de term oplichting. Logisch dat ik mij dan wil rehabiliteren. Alsof ik geen eerlijke verkoper kan zijn. En ook al zien jullie het anders, begrijp dat dan dat er mensen kunnen zijn die dat zo kunnen opvatten. Er wordt totaal niet aan anderen en mij gedacht. Nee, er wordt gewoon maar weer wat neergekalkt. Dat is de kern van de zaak en een ieder die dit stukje niet begrijpt of dit beetje inlevingsvermogen niet heeft moet nog maar even bij zichzelf te rade gaan.
 
kom op man, doe normaal.

Nog zo iemand van de gevestigde orde. En iedereen moet dan ook weer even zijn zegje doen. Moet zich er ook weer even inmengen. Over normaal gesproken. Hey Ralph, wat is jouw nickname op MP? Ik zie je daar nooit staan, maar je koopt er wel een hoop.
 
Bericht door een moderator:
Op verzoek van topicstarter gesloten, denk dat we aan de overige reacties ook weinig missen
 
Status
Please reply by conversation.
Back
Top