HEEELLLPPP met min keuze

tritonjunk

Ingeburgerd
Lid sinds
3 november 2009
Berichten
79
hallo allemaal,
ik wil een synth kopen maar weet niet welke ik moet kiezen
ik heb al een triton studio,een mo6 en een mc-808 van roland gehad
heb alles in geruild voor een yamaha tyros 2 maar wil weer een synth erbij.ik heb niet een groot budget,maar heb na enig onderhandelen opties op de volgende synths.
een korg tr76-een korg karma-een roland fantom xa-of een mm8 yamaha.
ik hou van appregiators lekkere pads beetje dance trance ambient maken en bedienings gemak. nu zie ik door de synth bomen het bos niet meer en vraag jullie mij te helpen met mn keuze.
bij voorbaat dank namens mij

robin rohl:okdan:
 
Koop maar weer een Triton Studio daar zit alles in wat je nodig hebt , je kunt geluiden laden via SCSI en
boards plaatsen wat wil je nog meer.
Ik gebruik al jaren de Triton Studio en draai er heel wat producties op :okdan:
 
ik hou van appregiators lekkere pads beetje dance trance ambient maken en bedienings gemak. nu zie ik door de synth bomen het bos niet meer en vraag jullie mij te helpen met mn keuze.

Yamaha AN1x is wat jij zoekt
 
allen dank voor jullie advies...aleen kan ik niet beter een csx6 dan een anx 1 kopen,en heb een nieuwe optie de sh-201 met een roland mc 505
ik ben al in bezit geweest van een mc-808 maar gaat me echt om de arps mooie vette geluiden in combinatie met mn tyros 2
dus een beetje dikke drum geluiden is ook relevant

alvast bedankt voor het advies
 
Als je graag mooie arpegiators, lekkere pads en ruime bedienings gemak wilt die bovendien betaalbaar is 'ze gaan voor rond de 250 euro' en hij is puur bedoeld als bij-synth dan is de AN1x naar mijn mening de meest geschikte aankoop.
 
Back
Top