Jouw ervaringen met de AN/DX-200

Ik wil wel eens reacties horen van mensen die beide hebben, AN en DX, wat de verschillen zijn in geluid.
Heb zelf de DX en mij bevalt de metaal achtige geluiden heel goed, kan de AN dit ook of moet ik dan meer aan
trance achtige geluiden denken?
:doei:
 
Ik heb ze beiden, en het zijn 2 verschillende synths.
Dus ook een verschillende vorm van synthese

Idd, de dx het 'metaal achtige geluid ' ( niet helemaal naruurlijk, maar ik snap wat je bedoeld.
En de an, idd gewoon voor de lekkere va klanken. niet alleen trance natuurlijk.

ff een actuele studio foto:

attachment.php
 
metal of trance

metal of trance

Metaal achtige klanken zijn kenmerkend voor FM synthese die gebruikt wordt in de DX200.
De AN200 werkt met een analogue modelling synthese, dus de klanken die eruit zouden kunnen komen heben een analoog synthesizer-gevoel. (en ja als je wilt kan je er trance mee maken, maar analoog betekent niet altijd trance geluiden , maar het kan wel , maar het hoeft niet)
 
Gisterren de hele dag aan het freaken geweest op m'n dx200. Ben zwaar tevreden, alleen nog geen software uitgeprobeerd omdat m'n computer momenteel voor reparatie is meegenomen. Kan je Native's FM7 ook gebruiken om te editten?

gr. deF
 
Je kunt geloof ik wel de DX-200 als Hardware Controller voor de FM7 gebruiken maar waarom zou je dat willen als je ze allebei hebt :confused: Het zou mij logischer lijken dat ze dan een soort van FM7 hadden bijgeleverd als Editor voor op de PC of MAC
 
Back
Top