• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

te koop M-Audio ProjectMix I/O / Tyros 1

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Arnold Janssen

Ingeburgerd
Lid sinds
1 september 2010
Berichten
90
Locatie
NL
M-Audio ProjectMix I/O.
Het apparaat combineert een volwaardige firewire
audio-/ midi-interface met een uitgebreide controller.
Het audio/midi gedeelte bestaat uit: 8 TRS en XLR mic/line-inputs met fantoomvoeding, 4 analoge TRS-outputs, ADAT lightpipe i/o, S/PDIF I/O, 1 x 1 MIDI I/O, word clock I/O, 2 headphone outputs en een handig instrument input aan de voorzijde.
Het controller gedeelte bestaat uit: 8 touch-sensitive gemotoriseerde kanaal faders, 1 touch-sensitive gemotoriseerde master fader, 8 toewijsbare rotary controllers, volledig transport gedeelte, toewijsbaar jog wheel, muteknoppen, soloknoppen en een groot aantal toewijsbare knoppen.
De projectmix werkt onder: Pro Tools M-Powered, Ableton Live 5, Logic, Cubase, Digital Performer and SONAR.

Is ongeveer half jaar jong, doos en aankoopbon aanwezig. Uiteraard zit er nog garantie op.
M-audio Project Mix is werkelijk in staat van nieuw, geen krasjes, gebruikssporen.

voor een zo goed als nieuwe ProjectMix is mijn prijs erg scherp.
De nieuwe eigenaar mag hem voor 700 euro komen ophalen.
 
M-audio project mix I/O

M-audio project mix I/O

Ben vergeten mijn telefoonnummer achter te laten, dus bij deze:

06-50666659

Groet,
Arnold.
 
Ook van de Projectmix gaat er iets van de prijs af.

De uiterste prijs voor een zo goed als nieuwe M-Audio ProjectMix is 650 euro.


Groet,
Arnold.
 
M-Audio ProjectMix I/O:
650 euro


Yamaha Tyros 1:
800 euro

Keyboard is alleen in mijn (rookvrije) studio gebruikt en er is nooit mee gesleept.
Er zitten dan ook geen gebruikssporen op.

Omdat ik dit geweldig keyboard alleen in mijn studio heb gebruikt, is het aangesloten geweest aan mijn studiomonitoren. Ik heb er dus geen boxen bij, maar die worden vaak voor een redelijk bod hier aangeboden op marktplaats.
Het keyboard is 100% in orde en is te zien / te bespelen op afspraak in mijn studio.

Samen in 1 koop:
1300 euro
 
Bericht door een moderator:
Voor die Tyros was al een thread. Het is niet de bedoeling die dan ook hier nog te zetten. Ik heb de andere thread nu afgesloten.
 
M-Audio ProjectMix I/O:
650 euro


Yamaha Tyros 1:
800 euro

Keyboard is alleen in mijn (rookvrije) studio gebruikt en er is nooit mee gesleept.
Er zitten dan ook geen gebruikssporen op.

Omdat ik dit geweldig keyboard alleen in mijn studio heb gebruikt, is het aangesloten geweest aan mijn studiomonitoren. Ik heb er dus geen boxen bij, maar die worden vaak voor een redelijk bod hier aangeboden op marktplaats.
Het keyboard is 100% in orde en is te zien / te bespelen op afspraak in mijn studio.

Samen in 1 koop:
1300 euro


Tyros is verkocht :verkoght:

Heb alleen de ProjectMix in de aanbieding.....WIE?
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top