• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland JD-990 + TR-505 + T-shirts

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

rdilago

Ouwe rot
Lid sinds
30 mei 2009
Berichten
1.712
Locatie
Leek
Roland JD-990 Super JD Soundmodule a 300 euro
Wederom in de verkoop omdat de aspirant koper niks meer van zich laat horen.
Volgens velen beter klinkende module dan de latere JV-X080 serie, en ook wat zeldzamer in aanbod.
In combinatie met de JD-800 is het zelfs heel eenvoudig te editen met de controls op de JD-800 en meerdere JD-990 kun je stacken. Komt met netsnoer, originele engelse handleiding en patchlist.
Technisch perfect, ook het display, uiterlijk wat krasjes van inbouw in een 19-inchrack.

Roland TR-505 Rhythmcomposer, drumcomputer a 50 euro
technisch in uitstekende staat, optisch minder, hier en daar wat verkleuring en schade aan de hoeken,
zie foto's. heb deze ongezien gekocht maar voldoet toch niet aan mijn eisen. ik wil de Roland TR familie gaan verzamelen en hoewel ik alle samples wel heb, wil ik toch de hardware.
Komt zonder adapter, want ik gebruik mijn TR-606 adapter voor de TR-505. maar via Farnell of Conrad zou je er een goede 9V 30mA- 300mA adapter bij kunnen kopen.
manual alleen in pdf formaat beschikbaar.

Dan heb ik ook nog wel eens een voorraadje prachtige T-shirts met synth en drumcomputer opdruk
in de aanbieding. Synthforum prijs 22,50 euro pst. longsleeves komen binnenkort beschikbaar.
zie foto's voor enkele voorbeelden
mail naar rdilago@zonnet.nl voor een overzicht.

DVD met allerlei info, manuals, foto's van Vintage synthesizers.
Natuurlijk allemaal via internet op te zoeken,maar dat heb ik al voor je gedaan
DVD zonder franje a 2,50 euro pst.
Oa ARP, Buchla, Oberheim, SC, Roland etc


Verder ben ik opzoek naar:

Roland TR-626, TR-707 en TR-505

voor een mooie versie wil ik best wat betalen.

groet

Richard
 

Attachments

  • JD-990_Front_01.jpg
    JD-990_Front_01.jpg
    27,2 KB · Bekeken: 108
  • JD990_Box.JPG
    JD990_Box.JPG
    105,9 KB · Bekeken: 100
  • JD-990_Rear.jpg
    JD-990_Rear.jpg
    38,3 KB · Bekeken: 88
  • IMG_9771.JPG
    IMG_9771.JPG
    111,3 KB · Bekeken: 88
  • TR909longsleeve.jpg
    TR909longsleeve.jpg
    20,1 KB · Bekeken: 87
De TR-505 is verkocht!

Ben nog wel steeds opzoek naar een ander, mooier, perfect exemplaar!!!
en vooral ook 707 !!!!!
 
JD-990 is gereserveerd (a 290 euro)

zoek nog wel steeds tr-505 626 707's !!!!!
 
close

close

close it
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top