Roland RE-210 space echo

Status
Please reply by conversation.

DigiLoog

Ouwe rot
Lid sinds
30 juni 2009
Berichten
4.855
Locatie
Ergens op een pcb
Dringend gezocht een Roland RE-201, in volledig werkende staat (dus met continue stabiel lopende motor), optisch geen beschadigingen en met de originele knoppen/schakelaars.
Over geld doe ik nooit moeilijk, maar ik weet waar ze gemiddeld voor gaan, en ben bereid daar een bedrag bovenop te leggen.
 
Daar had ik toen al op gereageerd, maar was al gereserveerd, ondanks mijn aanbod om over dat bedrag heen te gaan.
Wel een eerlijke verkoper, als hij iemand iets heeft beloofd niet voor de hoofdprijs gaat =(
 
Tja, je kunt het altijd proberen om iemand om te kopen :eureka:
Dat neemt niet weg dat het ook (jammer genoeg) altijd lukt.
Maar astronomische bedragen (zoals voor mijn veel besproken titanen ex syrinx) ga ik nooit en te nimmer meer betalen, iets meer dan de dag waarde nog wel.
 
Daar had ik toen al op gereageerd, maar was al gereserveerd, ondanks mijn aanbod om over dat bedrag heen te gaan.
Wel een eerlijke verkoper, als hij iemand iets heeft beloofd niet voor de hoofdprijs gaat =(

Wat een laffe drol ben jij dan.......geen greintje fatsoen te bespeuren :r

Laterzzz
 
Integriteit en gedane afspraken zijn in mijn belevingswereld veel meer waard dan wat extra euro's..............
 
Ach, als je iemand niet probeert te overbieden als de deal al is beklonken dan voorkom je :

1) Dat je iemand in verlegenheid brengt
2) Iemand anders passeert die dacht een deal te hebben
3) Te veel betaalt

Vandaar, geduld is een schone zaak. :)
 
Status
Please reply by conversation.
Back
Top