Wat is er totaal niet belangrijk in jouw studio?

Oh ja, dat vergeet ik inderdaad....ook bij mij in de studio is een computer niet belangrijk en dus niet meer aanwezig :) Vroeger werkte ik nog wel eens met Cubase (midi only) maar tegenwoordig is het nog alleen hardware wat de clock slaat en dus ook voor sequencing. Wat niet wil zeggen dat ik nooit meer met Cubase oid zal gaan werken want software sequencers hebben natuurlijk zo hun gemak en sterke punten. En ik ben ook niet fanatiek tegen computers in de studio of zo, maar voorlopig vind ik het gewoon wel even best zo.
 
Heb op synthesizers en effecten na nooit veel aandacht besteed aan software en mixing, dus ontbreekt in m'n nederige homestudiotje een computer en mengpanneel.
Werk nog in ''the old fashion way'' en denk ook niet dat ik het als amateurtje die alleen maar z'n idolen naspeelt en dus geen eigen composities maakt, echt mis ;)
Verder is de akoestiek in m'n kleine slaapkamertje uiterst belabberd, maar ik woon in een appartement en speel dus veel met m'n hoofdtelefoon op, moet ook aan de anderen denken, niet iedereen is gecharmeerd van synth muziek :eureka:
Verder is orde en netheid bij mij uiterst belangrijk, geen rotzooi in m'n studiotje en uiterst zuinig op m'n synths :D
 
Laatst gewijzigd:
Op zich denk ik overal wel aan in mijn studio......enige waar ik zo op kan komen zijn mastering spullen, laat alles masteren in engeland door Curvepusher.
 
Op zich denk ik overal wel aan in mijn studio......enige waar ik zo op kan komen zijn mastering spullen, laat alles masteren in engeland door Curvepusher.

Wat natuurlijk ook niet verkeerd is....}:| Lekker aan het zonnen Brz?
 
Back
Top