• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Apogee Mini-Me Firewire

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Glue

Nieuwkomer
Lid sinds
7 augustus 2010
Berichten
10
Te koop wegens overcompleet:

Apogee Mini-Me Firewire. Laatste versie van de legendarische Mini-me (worden al enkele jaren niet meer gemaakt) met firewire, compatibel met PC of Mac.

2 schitterende pro preamps, transparant en gedetailleerd (zelfde als in Mini-MP). Apogee conversie (behoeft geen uitleg), robuuste apogee clocking, samplerates tot 96k, bitdepth tot 24 bit, UV22 dithering, ingebouwde 'set it and forget it' compressie of limiting met extra ballen als je er eens stevig in gaat.

2 Mic / Line inputs, headphone out met volume regeling en balans tussen direct (latency-free) signaal en signaal dat terugkomt over firewire.
S/PDIF (coax) en AES (XLR) output.

Kan ook gevoed worden via een (optionele) batterij, perfect voor locatie-opnames. Of als front-end voor een Mbox, Digi 002/003 of andere audio-interface. Of als audio-interface op zich (over Firewire).

prijs: 700 euro. Toestel is niet van nieuw te onderscheiden, compleet met verpakking, handleiding en toebehoren.

(fotokes online te vinden, als je wil kan ik er wel posten van mijn toestel...)
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top