Jupiter-j8A voor maar 2.200 ?

proficiat,
en anders is het: ik ben een beetje ziek en vind het leuk om mensen wat te pesten, misschien

SCAMMER, kwoon in engeland en verzend via redery blabla

ziezo,... t'is weeral bedrog,... maar we zijn met zijn allen toch weer even kortstondig gelukkig geweest !

Zo, ben net weer thuis na een week-end duitsland, dacht dat het in de begin add wel duidelijk was dat het een scam was, add stond vol met fouten en de prijs was te mooi om waar te zijn.....
 
De laatste versie zonder bugs, een 14 bit processor, helderder niet-knipperend LED scherm en stabiele tuning.

Zitten er bugs in m'n 12bittter ???
m'n LED display is helder en knippert niet


De processor is een 8 bitter,

De A/D converter voor de autotune, dcb etc werkt preciezer en sneller bij de 14 bit's

Let wel dat die A/D converter helemaal niets met de audio van de synth te maken heeft enkel met de sturing

Ze klinken allemaal hetzelfde :geslaagd:.......mega VET 8)
 
Even een quote van wikipedia (ik weet dat die niet altijd klopt maar in dit geval volgens mij toch wel):
Starting at serial #171700 the D/A converter on the Interface board was changed from 12-bit to 14-bit. This change was made mainly to improve tuning stability. The problem with the 12-bit digital-to-analog converter on the original JP-8 is that it could cause the autotune to be inaccurate in some instances. Some say to avoid these early JP-8's while others say they haven't experienced tuning problems. Starting at serial #242750 the LEDs of the display were changed to brighter ones. Starting at serial #282880 the JP-8 came standard with a DCB port. These newer JP-8's may be referred to as JP-8A's. DCB, or Digital Control Bus, was Roland's pre-MIDI interface that allowed the JP-8 to talk to other DCB enabled hardware, such as the Roland MC4 and MC8 microcomposers.
 
verkocht !

ach al die broddels over jp8, het is toch wel frappant dat een bijna 30 jaar oude synth qua stabiliteit, stevigheid, geluid en snelheid van tunen, nog altijd de huidige generatie polyanaloge synth's naar de kroon stijgt ( vergelijk bv a6 , prophet8 etc ).
misschien toch gewoon 'ns eerlijk stellen dat de jp8 weergeeft hoe goed een analoge polysynth gemaakt kon/kan worden.
en natuurijk kunnen we nu losbarsten over mogelijkheden , gewicht etc, voor mij geld kwaliteit in geluid , betrouwbaarheid van de onderdelen en bedieningsgemak meer.
jammer dat ik de mijne zonet aan hans verkocht heb
 
Wel jammer van die krasjes op de zijkant. Dat had je er wel es bij mogen vertellen.
Ik kan trouwens de ingebouwde effecten helemaal niet vinden?
 
krasjes??
da's (peper) mint
hij heeft een "traveller"effect. daarvoor moet je snel de hpf en lpf sliders gelijktijdig omhoog en daarna weer omlaag bewegen.
en er zit tremelo op..
 
En alweer een nieuw hoodstuk in de werkwijze van dezelfde bedriegersbende !

Nu een korg ps-3100 op kapaza ipv 2dehands, en vanuit een zogezegde andere lokatie, ... maar alweer voor de helft van de prijs.
... denken die nu echt dat daar ook maar één ezel intrapt ?

http://nl.kapaza.be/belgie/korg-ps-3100-analog-polyphonic-modular-synthesizer-50716929.htm

Hun antwoord :
Hallo,

De synthesizer is in goede staat. Ik kocht de synthesizer van Brussels en wordt gebruikt terwijl ik daar werkte. Nu, als gevolg van de financiële crisis ging ik terug naar mijn eigen land, Engeland. Ik bracht de synthesizer in Engeland met mij. Om te helpen bij de operatie zal een rederij te gebruiken en zorgen ze voor alles. Sorry, maar de noodsituatie te koop, alleen te verkopen wat ik wil in het Verenigd Koninkrijk wonen voor een langere periode. Als je echt geïnteresseerd in het kopen van mijn synthesizer laat het me weten zo spoedig mogelijk, maar aub geen belachelijke aanbiedingen en zonder verlies van tijd, want tijd is een beetje te kort voor mij en een snelle verkoop nodig is. Dank u
 
wauw, iek jou bieden kraaltjes en spiegeltjes, jij mij geven die sintelseizer, oke?

(ben benieuwd naar de reactie )
 
Scam of niet, zo'n groot bedrag maak je toch niet naar iemand over... Op Ebay heb je nog enige info, ik bedoel iemand met 100'en positieve feedbacks is de kans kleiner dat het een scam is lijkt me, maar dan nog..

[naieve modus aan] misschien moest die man wel echt snel terug naar de UK en als niemand zijn synth hier overkoopt verhongeren zijn kinderen daar omdat hij door de crisis geen werk heeft enzo, kan errug vervelend zijn hehe... [naieve modus uit]
 
Back
Top