GEZOCHT: Korg TR/Triton 76/88

Status
Please reply by conversation.

Holographic

Nieuwkomer
Lid sinds
29 mei 2010
Berichten
21
Locatie
Hoofddorp (NH)
Hallo allemaal,

Voor onze kerkgemeente in Amsterdam ben ik op zoek naar een Korg TR, Studio of Triton 76/88 toets. Ik heb de Korg Studio 88 hier voor € 765 zien verkocht worden een kleine maand geleden, we waren net te laat helaas maar laat ik deze dan toch maar even aanhouden als de richtprijs.

We hebben al een aanbieding voor een 76-toets voor € 800 maar de voorkeur gaat uit naar een 88-toets versie. Het is de bedoeling dat we ermee aan de slag gaan rond 1 augustus, tot deze tijd zullen we de aanbiedingen inventariseren. Ons budget houdt helaas op bij € 800, dus hogere biedingen hebben geen zin, dit even voor de duidelijkheid. Het liefst minder zodat we nog een standaard, bekabeling en/of flightcase kunnen bekostigen.

We kunnen niet veel bieden maar zijn daarom niet minder dankbaar voor een redelijk bod voor een christelijke gemeente, hij heeft daar een zeer goede bestemming! :) Natuurlijk bent u altijd uitgenodigd en van harte welkom om een dienst mee te maken, dat spreekt vanzelf.

Alvast bedankt!

Vriendelijke groet.
 
We zoeken nu definitief een Korg Triton Studio 76/88 voor 7 augustus, wie o wie heeft er een?
 
Wij hebben een Triton Extreme 88 toetsen die we eventueel wag doen omdat we ook nog een aantal andere korg synths hebben.
 
Status
Please reply by conversation.
Back
Top