Dark Time Sequencer

doepfer darktime sequencer

doepfer darktime sequencer

nieuw van doepfer ziet er leuk uit

www.doepfer.de/Dark_Time_e.htm

450,- met rooie leds
475,- met blauwe (dure leds)
 
Laatst gewijzigd:
Geluksvogel!

Dat kan ik beamen. Is dat antwoord op je vraag? ;)

Hij bevalt tot nu toe uitstekend.
Het is wel volkomen nieuw terrein voor me, dus er valt veel te ontdekken en te leren.
Ik heb door de Dark Energy de smaak voor analoog en (semi)modulair wel te pakken gekregen en ik hoop dat er nog meer interessante 'Dark' modules komen. Sowieso ben ik voornemens een Analogue Solutions Telemark aan te schaffen.

Tot nu toe heb ik de Dark Time slechts in combinatie met de Dark Energy gebruikt (en even getest op de iPad) en moet ik de MIDI mogelijkheden nog ontdekken.
 
Ik heb door de Dark Energy de smaak voor analoog en (semi)modulair wel te pakken gekregen

Same here :) Zit eraan te denken om zelf een modulair systeem samen te stellen (het vakantiegeld komt over 2 maanden :mexico:). Ik overweeg om daar dan de A-155 sequencer in te bouwen. Moet alleen nog uitzoeken wat ik daarmee moet inleveren t.o.v. de Dark Time. Tja, keuzes, he...

Heb je je Dark-apparaatjes fysiek gekoppeld of zijn ze 'stand alone'?
 
dan kan je net zo goed voor de rode gaan, niet alleen goedkoper maar ook contrastrijker...

Volgens mij moeten we het lezen als contrast-rijker, géén contra-strijker!!!!!:D
 
Same here :) Zit eraan te denken om zelf een modulair systeem samen te stellen (het vakantiegeld komt over 2 maanden :mexico:). Ik overweeg om daar dan de A-155 sequencer in te bouwen. Moet alleen nog uitzoeken wat ik daarmee moet inleveren t.o.v. de Dark Time. Tja, keuzes, he...

Heb je je Dark-apparaatjes fysiek gekoppeld of zijn ze 'stand alone'?

Je kan de 155 altijd ff komen uitproberen, ik woon ook in Wijk.
 
Deze vind ik ook wel erg dope!

Dark-Combination-schrag-546x296.png

Dark-Combination-back-546x266.png

Two Dark Energy, one Dark Time together with a keyboard (MKE with 3 octaves keybed) in one case.
This assembly is not available from us. Please contact Synth Project if you are interested.
 
Back
Top