korg Sq10

Status
Please reply by conversation.
je kan hem idd laten 'klinken'... door de sequencer heel snel af te spelen en het signaal naar een VCA te sturen...

Dat kan zeker!
En dan kan je met de potmeters een golfvorm "tekenen".

Wat volgens mij ook kan: de SQ10 triggeren met een audio signaal.
Dan heb je een wave shaper. Ook erg gaaf. Nu weet ik alleen niet meer zeker of dat met de SQ10 én de ARP sequencer (welke ik beide heb staan) kon, of dat het alleen met de ARP kon....
 
Dat meen je niet?!?! ow ow, ik moet er een beetje om lachen maar leuk is het niet voor je. shiiiit zeg, is er nou niemand die zijn SQ-10 aan jou wilt verkopen?

Jep, was jammer. duduman had meer te koop en heeft alles in 1 keer verkocht, dus erg logisch van hem en pech voor mij.

Maar, er komt er nog wel een keer 1 voorbij en m'n Ms911 is nog niet klaar, dus ik heb nog wel een tijdje geduld. Weinig zin om 1000+ te betalen of zo.
 
Ik weet niet zeker of dat kan.

Er is een CV input voor speed.
En daar kan je de keyboard CV in doen.
Er zit ook een mixer in.
Dus dan kan je de audio en de keyboard CV samenvoegen voordat je ze in die CV input doet voor speed.
Is dat denk je afdoende?
 
Ik wil je niet ontmoedigen, maar ik denk dat ze alleen maar duurder gaan worden. Op Ebay kom je ze ook nauwelijks nog tegen. Bijna elke analoge synthfreak vindt dit een vet apparaat om mee te werken.
 
Ik wil je niet ontmoedigen, maar ik denk dat ze alleen maar duurder gaan worden. Op Ebay kom je ze ook nauwelijks nog tegen. Bijna elke analoge synthfreak vindt dit een vet apparaat om mee te werken.

Volgens mij is er genoeg en betere alternatief ipv van een SQ10. Dat vintage de hoogte constant in prijzen word ik beetje moe van..
 
Status
Please reply by conversation.
Back
Top