• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

te Koop: S30, JV80, K4, D5, DX9

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

rdilago

Ouwe rot
Lid sinds
30 mei 2009
Berichten
1.712
Locatie
Leek
Voor weinig euries een fijne synth!

ik heb in de aanbieding de volgende 80's-90's synths

Yamaha S30 voor 250 euro
zie vintagesynth.com waar oa beschreven staat dat de S30 dezelfde engine heeft als de CS6x en door Faithless is gebruikt op Insomnia.
S30 is ook heel geschikt als (Master) MIDI Controller gezien de vele schuiven en knoppen.

Yamaha DX9 voor 150 euro
behoeft verder geen uitleg,
leuk als je eens een oude FM bij je setup wilt.


Roland JV80 voor 200-225 euro
prima synth gelijkwaardig met module JV-880
heeft wel een grote Apple sticker rechtsboven
maar kan ik nog proberen te verwijderen. verder vrijwel nieuw


Roland D5 voor 150 euro
de kleinste uit de D-serie, maar gebruikers zijn er toch heel blij mee
zoals: The D5 uses Roland’s PARTIAL synthesis which operates in a similar manner to the Yamaha 4 operator DX keyboards – combining sounds from units which are switched in or out to generate the final sound. This takes some getting used to and as a user of the DX series I so far prefer the DX to the Roland method,though it has to be said that the end sound of the D5 perhaps has the edge over the DX.

Kawai K4 voor 175 euro
fraaie 90's sounds, zoek op YouTube maar eens : Kawai K4 demo1

allen worden alleen voorzien van manual op digitaal formaat (pdf)
wordt via e-mail verstuurd.

groet

richard

noot: prijzen zijn wat ik hoop en verwacht te ontvangen, kan dus op geboden worden.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top