Dune > hoe werd dat in de tijd ontvangen?

Sorry jongens, maar de House had ik wel bekeken aan het eind van 1991...het werd te...tja. Geen idee. Iedereen ging ermee op de loop (haha).
Die distortion over de basskick kon ik ook echt niet waarderen. (En dat terwijl de eerste Parkzicht-teeps goed te pruimen waren..)

Pas toen ik opeens ergens Gouryella (Ons eigen Ferry en die andere mafgozert) hoorde, vond ik de 4x4 dansmuziek weer interessant...tot op zekere hoogte.

Maar Dune?...tja. Who wants to live forever?. :D
 
Antiloop is nog altijdl beter dan die gladde lubricerende Tiesto shit
 
heeft er trouwens achter hakkebar nog een bepaalde producer gezeten? Lijkt me niet dat Ruben vd Meer en 2 collega's dat zelf gemaakt hebben (behalve de tekst misschien). Aan de andere kant was het zo simpel, dat het wel zou kunnen :P
 
Hakkebar is de hoofdpijn die je krijgt als je kleuter hetzelfde deuntje te hard en te lang achter elkaar heeft lopen dreinen. In de Free Record Shop. Dwars door de Limp Bizkots heen. Op Zaterdag. Op Hoog Catharijne.

X(
 
heeft er trouwens achter hakkebar nog een bepaalde producer gezeten? Lijkt me niet dat Ruben vd Meer en 2 collega's dat zelf gemaakt hebben (behalve de tekst misschien). Aan de andere kant was het zo simpel, dat het wel zou kunnen :P

Bob Fosko, van De Raggende Manne. Tegenwoordig sosjaal aan het doen bij de SP.
 
'Nuff said :



Praga Khan feat Jade 4 U - Injected with a poison.
Helaas is mijn originele cd-tje verloren gegaan :(
 
:)

 
Back
Top