• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Te koop Blofeld

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Romano

Stamgast
Lid sinds
4 november 2009
Berichten
118
Locatie
D.B.City
Ik heb te koop staan een werkelijk zo goed als nieuwe Waldorf Blofeld.
Ik heb deze module pas geleden overgenomen van een ander forum lid, maar ik ben tot de conclusie gekomen dat het niet helemaal mijn ding is.
Met andere woorden ik voel geen klik met deze synth.

Optisch en technisch zoals gezegd in perfecte staat en natuurlijk krijg je alles er bij.zoals de doos het boekje een cd met diverse plugins en de adapter.
Mijn prijs is 275 Euro.

Ruilen voor bijvoorbeeld een DSI Evolver of een zo goed als nieuwe Mopho is zeker bespreekbaar.

Laat maar wat horen en misschien komen we dan wel tot een mooi akkoord

Groeten Romano
 
Een andere optie

Een andere optie

Ruilen tegen iets moois van DSI is ook bespreekbaar.
Bijvoorbeeld een desktop evolver dat lijkt me wel leuk.
Laat maar horen dan.

Groeten, Romano
 
De Blofeld heeft een nieuw onderkomen gevonden

De Blofeld heeft een nieuw onderkomen gevonden

De Blofeld heeft een nieuw onderkomen gevonden:okdan:
Deze kan ook gewoon op slot want de Blofeld is verkocht aan een ander forum lid.
Bedankt en veel plezier ermee.:verkoght::slotje:
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top