[TV] God is DJ op Veronica

I-eye

Stamgast
Lid sinds
8 januari 2002
Berichten
235
Locatie
Waalwijk
Zap ik toevallig gisteren rond de klok van 21:30 op Veronica en zie daar een van onze mede-forummers in een radio interview.

Het programma is trouwens wel een aanrader, leuk om te zien. Gisteren hadden ze Roog, Sander Kleinenberg en onze "collega" met partner in crime. Volgende week weer een volgende aflevering... ow ja: de site van het programma vind je hier
 
Klopt! Ik als non-DJ vind het een cool programma. Gaat tenminste een stukje verder, dan het gros van de repotages over DJ´s (die ik dan gezien heb). Leuk om te zien hoe en waar b.v. Chocolate Puma (Zki en Dobre) werkt. En gisteren ook nog eens één van mijn favorieten: Sander Kleinenberg.
Dus voor alle dance liefhebbers en DJ´s leuk programma. Helaas moet je wel kabel hebben om het te kunnen zien (Eindhoven [UPC-digital] heeft Veronica achter de decoder!

Eric
 
Re: [TV] God is DJ op Veronica

Origineel geplaatst door I-eye
Zap ik toevallig gisteren rond de klok van 21:30 op Veronica en zie daar een van onze mede-forummers in een radio interview.

Het programma is trouwens wel een aanrader, leuk om te zien. Gisteren hadden ze Roog, Sander Kleinenberg en onze "collega" met partner in crime. Volgende week weer een volgende aflevering... ow ja: de site van het programma vind je hier


haha ja leuk...en nog leuker: zelfs Tim (nolet) en ik waren erin te zien, als treurige vinyl-jehova's die onze eerste setje 12"es bij dancetracks verkochten toen Roog daar geinterviewed werd ;)
 
olafmol schreef:
haha ja leuk...en nog leuker: zelfs Tim (nolet) en ik waren erin te zien, als treurige vinyl-jehova's die onze eerste setje 12"es bij dancetracks verkochten toen Roog daar geinterviewed werd

en weg is alle anonimiteit! ;) wel lachuh :D

Heeft roog hem niet gelijk meegenomen om er een wereld-succes van te maken?
 
[TV-Programma]"God is DJ" Studio op TV

[TV-Programma]"God is DJ" Studio op TV

Iedere donderdag om 21.30u op Veronica het TV-programma met de prachtige titel "God is DJ".

Wellicht interessant voor onze synthforummers:
in de aflevering van 24 april een kijkje in onze studio.

Je ziet onder andere hoe deze track ontstaat.

meer info op: God is DJ

:)

allemaal kijke!!

:engel:
 
Zal ik doen!
Altijd leuk om bij een ander in de studio te spieken. :)
 
Veronica zit hier achter de decoder (UPC digital). Op zich geen probleem want ik heb dus UPC digital ware het niet dat soms de digitale kabel eruit ligt! Zo heb ik vorige week moeten missen. Hopelijk hebben we deze week meer geluk, want het lijkt me wel verdomd interessant om jullie aan het werk te zien.

Eric
 
"VeeeeRonica! Zet hem op 11" is dat nou écht hun slogan???

Ik zal natuurlijk ook kijken!

En had je tijdens de opnamen ook een aantal keren dit forum geraadpleegd? Een beetje landelijke bekendheid voor het synthforum is namelijk nooit mis!
(alhoewel de kijkcijfers van Veronica nogal tegen schijnen te vallen)
 
Ik volg het al een tijdje, zie: https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=12660 en ik moet zeggen dat het een top programma is! Maar vanavond dus extra interessant.... :D

Veronica zit hier achter de decoder (UPC digital). Op zich geen probleem want ik heb dus UPC digital ware het niet dat soms de digitale kabel eruit ligt! Zo heb ik vorige week moeten missen. Hopelijk hebben we deze week meer geluk, want het lijkt me wel verdomd interessant om jullie aan het werk te zien.
Ik wil hem wel tapen voor je....
 
Origineel geplaatst door krz
komt er pr0n in voor? :{


duh, uiteraard...veronica he!

:{




ik zie nu ineens dat er al een topic over was geopend :o:
 
Keen Veronica.

Nie gezien nie.

UPC digital ik wil nie heb nie. :(
(blood sucking scumbags)
 
Origineel geplaatst door OnAcid
Ik heb de threads even samengevoegd. :eureka:

:) solly







oeh, nog anderhalf uur! :P

ik heb het straks trouwens over een atari 1024 st :confused:
 
Origineel geplaatst door Dobre
ik heb het straks trouwens over een atari 1024 st :confused:

...maar gelukkig doe je alles op cola :) Volgende week weer hoorde ik?
 
Hee, het is net afgelopen!

Echt hartstikke leuk man. Kylie dus...zozo! Ik betrapte mezelf erop dat ik een beetje zat mee te neurien met die engelse tekstschrijfster.

Leuk om jou en je studio eens in beweging te zien. Jammergenoeg gaat Veronica niet zo diep in op het maken van muziek zoals ze dat bijvoorbeeld bij vpro's Loladamusica doen, maar toch kreeg je een beetje een beeld van jullie werkdagen (van 11 tot 6 ...beter)

Over Johan Gielen (ik heb 13000 platen en luister de hele dag plaatjes in een platenzaak waar ik dan 170 eruo moet afreken, en ik draai whitelabels....) zal ik maar niets zeggen :gaap:

Volgende week kijk ik weer!

(hopelijk lult Zki dan niet weeeer de oren van onze kop ;) )
 
Zki zit normaal op de praatstoel hoor, en ik ben meestal de stille persoon...
maar ja, die cola he..:walker:

en ja, kylie :) :) :)

we gaan het nummer nog een keer door elkaar schudden, het kan beter namelijk.
 
Ok dan! Is het nou al zeker dat het doorgaat met Kylie?

Toen we gisteren aan het kijken waren zei ik nog tegen mijn vriendin "Goh, dat nummer heb ik al lang!" ;) :P
 
nee, is absoluut niet zeker...

er zijn nog allerlei mensen die het moeten horen, en goedkeuren!

spannend dus.
 
Back
Top